Meraba 19 yaşındayım genelde bakımsız biriyim saç sakal kesmem çok kötü gözükürüm senede 1 bakım yapsam yaparım sizce ne yapmalıyı?

Sizce bakım yapsam kötü bişey olur mu bakım olarak ne yapmalıyım mesela saç sakalım birbirine girmiş şu an mesela

Meraba 19 yaşındayım genelde bakımsız biriyim saç sakal kesmem çok kötü gözükürüm senede 1 bakım yapsam yaparım sizce ne yapmalıyı?
Cevapla