Meraba 19 yaşındayım hiç bakım yapmam saç sakal karışık gezerim üst baş dağınık ve erkeklere bakıyorum saçları sakalları düzgün?

Bide bakım yapıyorlar yani bir erkeğin saçını sakalını kesip kendine bakması demek kendini rezil etmek demektir kimse inkar etmesin nedenmi çünkü kızlar her daim ilgi alaka görücek erkeklerse ezik gibi kalıcak ben hayatım boyunca 1 kişi bile ilgi göstermedi göstermiyecekte yani kızlar bakım yapınca saçları yüzleri ne güzel oluyor ama erkekler anca mal gibi saç kestiriyor kızlara onlarca mesaj gelirken erkeklere gelmiyor yani ya da kızlara dışarıda ya da başka yerde ilgi gösterilirken erkeklere gösterilmiyor yani sizde söyleyin bu durum ne olacak
Meraba 19 yaşındayım hiç bakım yapmam saç sakal karışık gezerim üst baş dağınık ve erkeklere bakıyorum saçları sakalları düzgün?
Cevapla