Uçlarda kırıklar var ama kestirmek istemiyorum kötü gözüküyor mu birde saç bakımı için tiyolarınız var mı?

Uçlarda kırıklar var ama kestirmek istemiyorum kötü gözüküyor mu birde saç bakımı için tiyolarınız var mı?

Uçlara doğru sağlıksız görünüyor. Biraz kessen çok daha iyi olur. Uçlar mecbur yıpranır, yıpranan yere kadar kes hem daha güzel olur hemde sağlıklı görünür
Cevap
7Cevap
Kesinlikle kestirmen gerekiyor mükemmel olur düz kesim yaptır kendine gelsin
bence kötü değil dursun uzun saçlılar 1 adım öndedir
Hafif kestir kendine gelirler ve biberiye otunu kaynat sık saclarina
Teşekkür ederim.
Kötü gozukmuyo
Ucundan üç parmak kestir bence
uzun saçın bakımı zor ya
kes bence çok canlanır
10 cm kadar bana versene
Uçlarını aldır kötü değil
Hayıırrrrr kesmeeeee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?