Veririm ya çünkü ben de zaten değiştirmek istiyorum kendi saç rengini kullanmaktan gerçekten çok aşırı böyle sıkıldım çok seviyorum güzel rengi var ama gerçekten dediğim gibi gerçekten sıkıldım yani artık hep aynı rengi kullanmaktan ama bir kere boya yaparsam bir daha hiçbir zaman eskisi gibi olmayacak ve yıpranırcak bunu biliyorum
Beni seven insan mümkün mertebe benim değişimimle alakalı en ufak beklentiye girmesin kafasındayım. Çok mu sert bakıyorum bu konulara bilmiyorum ama benden herhangi bir şeyimi değiştirmemi istese kendisiyle artık birlikte olmak istemeyebilirim.
Yani şöyle söyleyeyim benim saçlarım doğal kendi rengi olduğu için bende değiştirmek istiyorum ama eşim istese onun için de değiştiririm maalesef ki istemiyor o saçlarının rengi güzel diyor şimdilik bekliyorum bakalim
Hayır çünkü sevdiğim kişinin de beni olduğum gibi sevebilmesini isterim. Yoksa bu yapmacık bir sevgi olur. Karşıdaki seni sen olduğun için sevmemis olur. Yalnızca seni, onun hayallerini süsleyen insana çevirmek istiyordur.
Sevdiği insan eğer gerçekten sevildiği insansa zaten karşısındakinin nasıl mutluysa öyle yaşaması gerektiğini bilmesi ve saygı duyması gerekiyor bu saç rengi de olsa fark etmiyor 😇