Saç Bakım Yarışma alarmı: Dans eden bukleler! Bukleli saçlarını savurmaktan en zevk aldığın yaz şarkısı hangisi? (Sayfa 6) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 6667 Yarışma alarmı: Dans eden bukleler! Bukleli saçlarını savurmaktan en zevk aldığın yaz şarkısı hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 133 kişi beğendi
gizlihesaaapp Takip Et Xper 1 Yaş: 47 +1 yıl Bende beğeniyorum bence saçları çok güzel şekillendiriyor ve çok güzel kokmasını sağlıyor 0 0 Yorumla
fratseven Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Elidor da olur benim için fark etmez. Şampuan olsun da.. 0 0 Yorumla
Lotuz98 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Şekillendirici bakım kremi benim vazgeçilmezlerimdendir😍 0 0 Yorumla
Mehmetyıldır Takip Et Xper 2 Yaş: 42 +1 yıl Haluk Levent, saçlar savrulur yaaElidor ile 7/24 0 0 Yorumla
Kaansezai Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Tuğçe kandemir den 'başka biri var ' diye parçası var muhteşem 0 0 Yorumla
Ela600 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Bir daha-Zeynep Bastık dinlerken aynen böyle hissediyorum😂😂🥳 0 0 Yorumla
tuğçedall Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Şaçlarım güzelse bende güzelim diyip elidorun setini deneyeceğim bakalım sonuçları paylaşırım 😍😍😍 0 0 Yorumla
aleynabkn Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Benim bukleli saçlarımı savurmaktan en zevk aldığım yaz şarkısı Reynmen'den Leila 0 0 Yorumla
Anesssss Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Karpuz koyfum koynuma engel çıktı yoluma bukleler bukleler 0 0 Yorumla
jandarmaAsayis Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Ecem umay manyak kiz cok hosuma gidiyor sadece hisuma gidiyor baska ne olabilir 😀 0 0 Yorumla
Oyalin45 Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Benim yaz şarkısı kavramım yok. Sonbahar şarkısı kavramım var, aşk ruhlu hüzünlü şarkıları dinlerim 0 0 Yorumla
Borlu Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Akdeni aksamlari sarkisi cok guzel bir yaz sarkisi aski sevgiyi neseyi anlatir oyle degilmi arkadas 0 0 Yorumla
Ysfmroglu Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Zeynep bastık iyi bir reklam yüzü değil en azından şampuan için 0 0 Yorumla
Gizlihesapcnm Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Bütün şarkıları dinlerim. Çünkü elidor gibisi yok... 0 0 Yorumla
meyrabss Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl eeee ben zaten kullanıyorum geç kalmadan hemen deneyin kızlarrr 🤗🤗🤗🤗🤗 0 0 Yorumla
Kıvanç26 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Valla hepsi şampuanlan saçımı döküyor.. Bende kulanmiyorum 0 0 Yorumla
kupevekeci Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Benim saçlarım 3 numara :D ama buraya bırakayım yorumu ilerde uzatınca dönerim 0 0 Yorumla
CibiliKuş Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Zaman zaman kullandığım bir marka. Kötü bir süreç yaşamadım 0 0 Yorumla
Heimdellr Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Zaman zaman kullandığım bir marka. Kötü bir süreç yaşamadım. 0 0 Yorumla
Powermove Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Herkes zeynep bastık olsun, zeynep bastıklar zıplasın etrafta 0 0 Yorumla
zamansız2016 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Benim hayatım eğlenceli olmadığı için müzik listesinde öyle bir müzik yok 0 0 Yorumla
Jakuzy Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl a101 de 10 tl üzeri alışveriş yapana 350 ml elidor 7.45 lira kaçmaz 0 0 Yorumla
neden_sizz Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Yaz şarkısı denince aklıma hep dondurma reklamı geliyor nedense 0 0 Yorumla
kncozan Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Dans etmeyi kim sevmez ki. beceremiyorum ama yapanlara hep saygı duymuşumdur 👍👍 0 0 Yorumla
Aye43 Takip Et Xper 3 Yaş: 70 +1 yıl Dalgalı saçların halinden bir Elidor anlar, bana göre. 0 0 Yorumla
Senasrnnn Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Elidorun yeşil bukleler için olan saç kremini kullanıyorum saçlarım yumuşacık ve bakımlı oluyor. 0 0 Yorumla
üşengeçcanlı Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Saçlarıkıvırcık olanların kullanöasıgereken bir ürün 0 0 Yorumla
çekilmezbiri Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Urfaliyam eeeezelldennnn gönlüm geçmezzz güzelden teyyyy 0 0 Yorumla
-_-LuCy-_- Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl Benim saçlarım kucukken bukleliymiş şu an dalgalı... 0 0 Yorumla
EbRu-T Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Elidor gerçekten iyi birsürü çeşidi var biri saçınıza iyi gelmiyorsa diğeri muhakkak iyi geliyor ❤️ 0 0 Yorumla
miraycooper Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Saçlarım hafif kıvırcık olsun isterdim ama allah bilir bakımı nasıldır 0 0 Yorumla
TradermanChina Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Bukkeli saçlarım yok ama tu er qi Bing ji yi severim 0 0 Yorumla
Gizliimsii1 Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Elidor gerçekten harika🥰 Elidor ile saçlarım her zaman güzel ✌🏻 0 0 Yorumla
Buahcraft Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl Nw kadar istesem de kıvırcıklaşamıyor. O yüzden hep kusa tutuyorum. 0 0 Yorumla
ssenas Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl kaçım düz ve kıvırcık yapmak istiyorum ama asla olmuyor nasıl yapabilirim pipetle sardım olmadı 0 0 Yorumla
frambuazlipastaskina Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Saçı bukleli/kıvırcık olanların gözü yaşlı düz olanlar bu ne diyor 0 0 Yorumla
X-ManTheoriginal Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Ben büdü - kutu kutu kaçavida bence yılın yaz şarkısı olmaya aday. 0 0 Yorumla
merttt25_1 Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl buklelerim yok malesef olsun istermiyim yok istemem 0 0 Yorumla
Kalp_Ritmi Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Yaz şarkıları neden bir yılda eskiyor buna hep üzülmüşümdür 😊 0 0 Yorumla
adsız123465 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl aleyna tilki nasılsın aşkta diyecem olmuyacak ASDa:DaDa. daD:A:DA 0 0 Yorumla
hayatsuyuuu Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Kadınların işine yarayacam türde yazilar okumaları gerek 0 0 Yorumla
dolmadakiii Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Benim yaz şarkım sede yaz yaz yaz kenara yaz bütün sözlerimiii””” 0 0 Yorumla
cenkbelalı Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl 7-8 yıldır kullanıyorum bir defa tek değiştirdim bin pişman oldum mükemmel sonuç veriyor 0 0 Yorumla
35ukala Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Bukleli saçlarım olsaydı her şarkıda savururdum 🧐🧐 0 0 Yorumla
Nightfall59 Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl Henüz bir yaz şarkım yok yenileri çıkana kadar bekleyelim 0 0 Yorumla
_--Aryanız--_ Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Bukleli saçlar güzel elidor ama en çok düz saç aşığım daha çok muhteşem duruyor 0 0 Yorumla
mizginella Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Ben o yare canımı ömrümü hayatımı seve seve herşeyimi ben o yare kalbimi 0 0 Yorumla
NinjaSerçeler Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Dans eden Bukleli saçlarım olunca yarışmaya katılıcam😃 0 0 Yorumla
anonimm_10 Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl demet akalın sepet şarkısı ile bukle savurmaya devamm 0 0 Yorumla
metin354935 Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl bazı şampuanalr var cidden iyi değil yaa yani ne yapsanda bomboş reklamdaki gibi olmuyor 0 0 Yorumla
Gökkuşağıbenimben Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Çok farklı şampuan denedim her marka her renk ama gerçekten benim şampuanim Elidor seviyorum ❤️ 0 0 Yorumla
değişikşahıs Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Kendimi bildim bileli elidor kullanırım. Ve tavsiye de ederim. 0 0 Yorumla
pelinx5 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Elidor ve muhteşem kokusu yaz akşamlarını daha güzel bir hale getiriyor!🥰 0 0 Yorumla
Qxyunisxx Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Erkek hariç yazicaktim ama şimdiki erkekler de saç uzatıyor misal abimm 0 0 Yorumla
Disenchantment666 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Mmmm böyle saç savurmalı şarkı Gökhan Türkmen - Dene 0 0 Yorumla
Helinikli Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Elidor ile bukleler daha parlak ve daha güçlü benim tercihim 0 0 Yorumla
Tahaardd Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Dön gel birtanem döngel:Güneşe yıldızlara sorar seni ararım 0 0 Yorumla
yesillkurbaga Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Elidor her saç tipi için uygun bir marka olduğundan bizim tercihimiz Elidor💖 0 0 Yorumla
darkcoffin Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Yıpratsa da güneş, kurutsa da rüzgar, gelse de toz duman saçlarımız hep hazır 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
576Cevap
Bende beğeniyorum bence saçları çok güzel şekillendiriyor ve çok güzel kokmasını sağlıyor
Elidor da olur benim için fark etmez. Şampuan olsun da..
Şekillendirici bakım kremi benim vazgeçilmezlerimdendir😍
Haluk Levent, saçlar savrulur yaa
Elidor ile 7/24
Tuğçe kandemir den 'başka biri var ' diye parçası var muhteşem
Bir daha-Zeynep Bastık dinlerken aynen böyle hissediyorum😂😂🥳
Şaçlarım güzelse bende güzelim diyip elidorun setini deneyeceğim bakalım sonuçları paylaşırım 😍😍😍
Benim bukleli saçlarımı savurmaktan en zevk aldığım yaz şarkısı Reynmen'den Leila
Karpuz koyfum koynuma engel çıktı yoluma bukleler bukleler
Ecem umay manyak kiz cok hosuma gidiyor sadece hisuma gidiyor baska ne olabilir 😀
Benim yaz şarkısı kavramım yok. Sonbahar şarkısı kavramım var, aşk ruhlu hüzünlü şarkıları dinlerim
Akdeni aksamlari sarkisi cok guzel bir yaz sarkisi aski sevgiyi neseyi anlatir oyle degilmi arkadas
Zeynep bastık iyi bir reklam yüzü değil en azından şampuan için
Bütün şarkıları dinlerim. Çünkü elidor gibisi yok...
eeee ben zaten kullanıyorum geç kalmadan hemen deneyin kızlarrr 🤗🤗🤗🤗🤗
Valla hepsi şampuanlan saçımı döküyor.. Bende kulanmiyorum
Benim saçlarım 3 numara :D ama buraya bırakayım yorumu ilerde uzatınca dönerim
Zaman zaman kullandığım bir marka. Kötü bir süreç yaşamadım
Zaman zaman kullandığım bir marka. Kötü bir süreç yaşamadım.
Herkes zeynep bastık olsun, zeynep bastıklar zıplasın etrafta
Benim hayatım eğlenceli olmadığı için müzik listesinde öyle bir müzik yok
a101 de 10 tl üzeri alışveriş yapana 350 ml elidor 7.45 lira kaçmaz
Yaz şarkısı denince aklıma hep dondurma reklamı geliyor nedense
Dans etmeyi kim sevmez ki. beceremiyorum ama yapanlara hep saygı duymuşumdur 👍👍
Dalgalı saçların halinden bir Elidor anlar, bana göre.
Elidorun yeşil bukleler için olan saç kremini kullanıyorum saçlarım yumuşacık ve bakımlı oluyor.
Apaci muzigi🤤😉😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
Saçlarıkıvırcık olanların kullanöasıgereken bir ürün
Urfaliyam eeeezelldennnn gönlüm geçmezzz güzelden teyyyy
Benim saçlarım kucukken bukleliymiş şu an dalgalı...
Elidor gerçekten iyi birsürü çeşidi var biri saçınıza iyi gelmiyorsa diğeri muhakkak iyi geliyor ❤️
Saçlarım hafif kıvırcık olsun isterdim ama allah bilir bakımı nasıldır
Bukkeli saçlarım yok ama tu er qi Bing ji yi severim
Elidor gerçekten harika🥰 Elidor ile saçlarım her zaman güzel ✌🏻
Nw kadar istesem de kıvırcıklaşamıyor. O yüzden hep kusa tutuyorum.
kaçım düz ve kıvırcık yapmak istiyorum ama asla olmuyor nasıl yapabilirim pipetle sardım olmadı
Saçı bukleli/kıvırcık olanların gözü yaşlı düz olanlar bu ne diyor
Ben büdü - kutu kutu kaçavida bence yılın yaz şarkısı olmaya aday.
buklelerim yok malesef olsun istermiyim yok istemem
Yaz şarkıları neden bir yılda eskiyor buna hep üzülmüşümdür 😊
aleyna tilki nasılsın aşkta diyecem olmuyacak ASDa:DaDa. daD:A:DA
Kadınların işine yarayacam türde yazilar okumaları gerek
Benim yaz şarkım sede yaz yaz yaz kenara yaz bütün sözlerimiii”””
7-8 yıldır kullanıyorum bir defa tek değiştirdim bin pişman oldum mükemmel sonuç veriyor
Bukleli saçlarım olsaydı her şarkıda savururdum 🧐🧐
Henüz bir yaz şarkım yok yenileri çıkana kadar bekleyelim
Bukleli saçlar güzel elidor ama en çok düz saç aşığım daha çok muhteşem duruyor
Ben o yare canımı ömrümü hayatımı seve seve herşeyimi ben o yare kalbimi
Dans eden Bukleli saçlarım olunca yarışmaya katılıcam😃
demet akalın sepet şarkısı ile bukle savurmaya devamm
bazı şampuanalr var cidden iyi değil yaa yani ne yapsanda bomboş reklamdaki gibi olmuyor
Çok farklı şampuan denedim her marka her renk ama gerçekten benim şampuanim Elidor seviyorum ❤️
Kendimi bildim bileli elidor kullanırım. Ve tavsiye de ederim.
Elidor ve muhteşem kokusu yaz akşamlarını daha güzel bir hale getiriyor!🥰
Erkek hariç yazicaktim ama şimdiki erkekler de saç uzatıyor misal abimm
Mmmm böyle saç savurmalı şarkı Gökhan Türkmen - Dene
Elidor ile bukleler daha parlak ve daha güçlü benim tercihim
Dön gel birtanem döngel:
Güneşe yıldızlara sorar seni ararım
Elidor her saç tipi için uygun bir marka olduğundan bizim tercihimiz Elidor💖
Yıpratsa da güneş, kurutsa da rüzgar, gelse de toz duman saçlarımız hep hazır