Saç Bakım Yarışma alarmı: Dans eden bukleler! Bukleli saçlarını savurmaktan en zevk aldığın yaz şarkısı hangisi? (Sayfa 12) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 6667 Yarışma alarmı: Dans eden bukleler! Bukleli saçlarını savurmaktan en zevk aldığın yaz şarkısı hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 133 kişi beğendi
stilwoman Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl bukle saçlar :) yaz ve kış aylarında vazgeçilmez 1 0 Yorumla
anladimseni Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl 6ix9ine şarkıları olabilir 1 1 Yorumla despanorea +1 yıl Tek değilmişim ☺️😀 Yorumla
Mkdkdlekeekkd Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl Elidor kullanıyoruz ailecek en başından beri 0 0 Yorumla
GamzeliMatmazell Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Şu zamana kadar kullanıdıklarım arasında en iyisi 0 0 Yorumla
russia_yulia Takip Et Xper 3 Yaş: 42 +1 yıl genelde saclarima kendim mudahalale etmiyorum 0 0 Yorumla
uğur_ylpr Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl Ne bilen bul le le le konuştuk gidilmez ve böylece 0 0 Yorumla
Sudenazz_54 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Andrelon ve cantu kivitcik sackar icin cok iyi 0 0 Yorumla
ahmetdiebiriiiii Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Saç Bakımı Bakımı kadar önemli bir şey yok 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
576Cevap
Ben her mevsim yazımmmmm 😍
Kavak yelleri. Aklıma başka bir şey gelmedi
bukle saçlar :) yaz ve kış aylarında vazgeçilmez
Elidor cok iyi bence kaliteli
Cennetten çiçekmi topluyorum
keşke bukleli olsa saçlarım
tum hepsini severim ya yaz sarkılarının genelde
En iyisi zeytin yağlı dalan sabunu
Acılara yürüyor korkmuyorum 😂
Elidor‘dan iyisini bilmiyorum 😛
Malesef buklem yok kiiii :(
Hadise - yaz günü
Konsepte uygun😂
Saç bakımı çok önemli benim için
6ix9ine şarkıları olabilir
Tek değilmişim ☺️😀
Saclarim cok zor sekil alıyor
Harika bayıldım keşke benim de olsa
Elidor super kivircik saclarimi muhtesem yapiyo
çok iyi çok güzel başarılı
https://www. youtube. com/embed/yk0MAn9WU_0
Yalının yaz sarıkları çok beğenirim
Zeynep bastık her mevsim yazım
Valla b8z arabesk adamıyiz
Fıstık çıkı çıkı şarkısı en sevdiğim şarkı
Elidor kullanıyoruz ailecek en başından beri
Muhteşem saçlar için elidor
Şu zamana kadar kullanıdıklarım arasında en iyisi
Güzel paylaşım teşekkürler
Dans dans dans dans dans etmek lazım
Farketmez ne olursa uzun iyi ama
Bu bilgiler icin tesekur ederim.
Sarece evet sabeememdld gel gir diyorum
eurovision şarkıları ofc mesela fuego
genelde saclarima kendim mudahalale etmiyorum
Elidordan başkasında gönlümüz yokkkk😍😍😍
Bilgiler için tesekkur ederim
Zeynep Bastık - Uslanmıyor bu
Tabikide öyle :) haha gsdhsdh
Yar saclarin lüle lüle. .
Bukleli değilim ama güzel olabilirdi
Senorita 🦋 aşığım o şarkıya
Kullanmadım saçım o kadar uzun değill
abe olmaz mı ya dans bizim
hasta yatıyorum yorgan döşek
Güzel şampuan kokusu dayanılmaz
Dalga dalga dalgaa dalgaa
Presley den herhangi bir şarkı
Sagopa kajmer- neyse remix
Her türlü hareketli şarkı dinlerimm.😂
Bazen müzik olmadan da dans etmek gelir içinden.
Dans etmek güzeldir cesaret ister
Turuncu olan çok güzel kokusu var
Yaz şarkısı denilince akla hadise gelir
Ne bilen bul le le le konuştuk gidilmez ve böylece
Andrelon ve cantu kivitcik sackar icin cok iyi
Elidor kadinlar icin ideal urun
Sagopa kajmer- neyse remix
Hadi yine gel benim ol benim olmazsan kime giderim
Saç Bakımı Bakımı kadar önemli bir şey yok
Bukleli sac candır benvrre
Zeynep bastık som şarkısı