Saç Bakım Yarışma alarmı: Dans eden bukleler! Bukleli saçlarını savurmaktan en zevk aldığın yaz şarkısı hangisi? (Sayfa 13) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 6667 Yarışma alarmı: Dans eden bukleler! Bukleli saçlarını savurmaktan en zevk aldığın yaz şarkısı hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 133 kişi beğendi
BieGencinHikayesi Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl murat boz geç olmadan başka ne oloabilir kii 0 0 Yorumla
bircisimyaklasiyor95 Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Cha cha chello harikadir ya da hit the road jack 0 0 Yorumla
batuderlerki Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Yeni çıkacak olan Hurdajns in şarkısı buji buji 0 0 Yorumla
AtanamamışÖğretmen Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Elidorun moruna tapıyorum desem yeridirr 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
576Cevap
O zaman ne diyoruz dans dans dans
Elidor u uzun zamandır kullanmiyorim
Saç çok önemli tabi önemli olması gerek
Şöyle güzel bir müslüm 😞😥 👋
elidor bende kullanıyorum gayette iyi
Turuncu olan çok güzel kokusu var
Yaz sarkilarini sevmem, klasik takilirim ben)
murat boz geç olmadan başka ne oloabilir kii
Oğuzhan koç kendime sardım
Bukleli saçları sevmiyorum ama güzel
cartel-cartel en iyi şarkıdır change my mind
Tabikide work workk yaanii
Ritim dinlerim sözleri olmayan
Aleyna baba tabiki de sşlckckvkxkxjjc
Aleyna Tilki bu benim masalım
Güzel duruyor valla denemekte fayda var
Zeynep bastık felaket çok zevkli oluyor.
kop kop kop sabahlara kadar
harika bir ürün ve o hep benimle
vermem seni ellere vermem
lüzumsuz savaş Zeynep bastık
Tarkan ama adını unuttum xd
Hadise yaz gunu hhbbbbbbbb
Haydi ara beni sor beni yar
Taburcu sarkisini cok sevdim
Sor sor bizi sor bizi sor KQJKQISUSHS
Guzel sampuan elidor deniyim
En sevdiğim şarkı aleyna tilkiden
Büyük ihtimal Vedat Özkaya - iç çiçeği
Zeynep bastık: her mevsim yazım :)
güzel bir şampuan begedmm
Dua Lipa-Levitating güzel şarkı.
Kesinlikle jennifersiz olmaz 😂
Haydi gel icelim sarkisi ...
yana yana
ve hadise yaz günü
Cem karacanın şarkılarında
Yabancı summer parçaları çok güzel.
Cennetten çiçek mi topluyorum
zeynep bastık ben her mevsim yazım
Cennetten çiçekkkk diyelim biz
Cha cha chello harikadir ya da hit the road jack
Serdar Ortaç - BİNLERCE DANSÖZ VAR
Şehinşah yaz yağmurum :) müthişş
Hayır saçlarım dans etmiyor artık eskisi gibi
Dance monkey 'in bir şarkısı vardı unuttum
zeynep bastık uslanmıyor bu gönül bence
Senden daha güzel şarkısı çok güzel
Elidor erkekleri unutma :)
Hadise GOP gop GOP sabahlara kadar
Elidor güzeldir ya, kaliteli bir marka
bence de öyle helal olsun
dibine dibine 10/10 şarkı bence
Tüm şarkılara uyabilirim ya
Yeni çıkacak olan Hurdajns in şarkısı buji buji
İyiki yaz geldi çok mutluyum
Elidorun moruna tapıyorum desem yeridirr
Two feet - had some drinks
Nesrin Kopuz - Derdin Derdin
Keeesinlikle aşk mı lazım harikaaa bene
KADR feat HEDIYE- RAMPAPA