Çileğin tam mevsimiyken ben de pastalarımda kullanmak istedim. Sizlere de tarifini veriyorum denemek isteyen yapabilir.
Malzemeler
Keki için;
4 adet yumurta
1 su bardağı toz şeker (tam doldurmayın)
1 çay bardağı sıvı yağ
2 su bardağı un (herkeste değişebilir azsa biraz daha ekleyin)
Kreması için;
Üzeri için;
Öncelikle kekini hazırlayın. Yumurta ve şeker iyice çırpılır. Üzerine süt harici malzemeler de eklenir.

Kek kalıbını iyice yağlayın ve kek harcını üzerine dökün. 180 derece önceden ısıtılmış fırında pişirin.

Kek pişerken kremalı yapabilirsiniz. Bütün malzemeleri iyice karıştırın tüpte kısık ateşte sürekli karıştırarak pişirin.

Kek fırından çıkarıp ılık olmasını bekleyin. Ilık olan keke sütü iyice yayın.

Kremayı tüpten aldıktan sonra soğumaya bırakın. Soğuyan kremayı kekin üzerine yayın.

Her tarafına eşit yaydıktan sonra dilimlediğimiz çilekleri yerleştiriyoruz.

Daha sonra jöleyi üzerindeki tarife göre hazırlayın.

Hazırladığınız jöleyi çileklerin üzerine dökün.

1-2 saat buzdolabında bekletin ve kalıbından çıkarın.

Afiyet olsun ❤️

Yapacaklara afiyet olsun ❤️ Seviliyorsunuz. 😍
Başka bir Emira mutfağında görüşmek üzere 🤩
@ponçikmom
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar