Yani ben normalde tüylü bi insanda değilim anlamadim. Sadece şu kısımda işaretlediğim yerde var çok ince ve uzun tüy açık renkte ama çok rahatsız ediyor. Nasıl kurtulurum sadece o kısmı alırsam daha mı çok çıkar? Yoksa kalsın mı böyle? Tüy sarartıcı denesem gürleştirir mi?
Ne tüy sarartici ne ağda hiçbir şey yapma. Kökten alma. Çok ufak bir noktaymis makasla kisaltabilirsin 👍🏻 ama çok ufaklari kisaltmana gerek yok uzunları kısalt yeter ayda bir yaparsin 👍🏻
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Cımbızla al ama gerek yok bence inceyse. Sonradan çoğalabilir boş ver o yüzden
İnsanlara yanlış bilgi vermeyin cımbızla her çektikçe yayılır daha kalın ve siyah çıkar
Zaten inceyse gerek yok dedim. Ama zaten çoğalmışsa falan cımbız daha iyi çözüm lazer vs yaptıramıyorsa .
Şöyle lazer yüze kesinlikle önermem ve yaptırılması taraftarı değilim güzellik uzmanıyım en iyisi iğneli
İğneli daha iyi olduğunu duydum ben d
Ne tüy sarartici ne ağda hiçbir şey yapma. Kökten alma. Çok ufak bir noktaymis makasla kisaltabilirsin 👍🏻 ama çok ufaklari kisaltmana gerek yok uzunları kısalt yeter ayda bir yaparsin 👍🏻
İğneli epilasyona git hayatımmm sadece o bölümü alsınlar cımbız, lazer, ağda kesinlikle kullanma yazık edersin kendine
Görünmüyor bile dürbün getirin 16x onla bakıcam belki görünür
Bak sana bir yöntem söylicem dua edeceksin. Çakmak ile yak yemin ederim lazerden çook daha etkili
hemen ilerlemeden kadın doğuma görün hormonlarını kontrol ettir
Normal bir şey bu yanlışmı düşünüyorum.
Babanla beraber tıraş olabilirsin
Yaka bilirsin hızlı bir şekilde
o tüyler karında da var zaten normal
Onlar gitmez ki normal bence napcaksın
çekici aslında
Tüy mü var orada 🙄
Bence önemli değil gibi
bendede var, inan cok sorun degil. Kalsin
Pek bişi göremedim ama
Permatik
Gözükmüyor ki
İticiliği yok ama...
Tek bı yolu var