
Mantar en güzel tavada mı, fırında mı yoksa Philips Airfryer de pişince mi güzel olur?

Mantar en güzel tavada mı, fırında mı yoksa Philips Airfryer de pişince mi güzel olur?
Ben mantarı her türlü çok seviyorum. Eğer bir yemeğin içerisine ekleyeceksem doğrayıp biraz tuz ve yağla beraber karıştırıp hemen ayfere atıyorum. 5 dakikada Sulu sulu bir şekilde hazır olmuyor oluyor bayılıyorum
Türüne göre değişiyor bizim köyde Kanlıca mantarı var mesela gıttıgım zaman daglardan topluyorum.. Onu buyuk dograyıp sacda kızgın yag ile sotesı enfes oluyor..
Ama kultur mantarında ıse corbanın ıcınde Veyahut haslayıp bolonez soslu makarna ustunde.
E. İ. C için teşekkür ederim
Rica ederim
Kaşarlı mantar çok güzel oluyor tavada
Cevap
6Cevap
Mantarın en lezzetli hali fırında olur bence
Fırında hatta mangalda severim daha lezzetli oluyor
Dağdan bayırdan bulunanlardansa mangalda. Kültür mantarıysa meze olarak fırında yemek olarak tavada 😂
Mantar sote seviyorum fakat fırında kaşarla da enfes oluyor
Ben her sekilde seviyorum, sote veya fırında biraz tuz tereyağ ve kaşar peynir🤌
Her iki türlü de gayet lezzetli ama seçmem gerekse tercihim tava olur
Tavada. Mantara bayılırım
Mangalda enfes oluyor
mantar sevmem hiçbir hali
Şu yeni fırında güzel oluyor airfryer de
Tavada olur.
Izgarada 👌🏼👌🏼
Bence tavada
İkiside
Közde
Firin
Tavada olur
Fırın bence.
Ben mantar sevmiyorum ya
Fırında.
Mantar güzel değil
Tavada olur
Tavada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?