Fırında sütlaç sizce de şahane bir tatlı değil mi? Şerbetli tatlılar pek sevmem ama sütlü tatlıları sabah akşam yerim 😬😬Peki sizce hangi tatlı daha güzel? 😏

Sütlaç
Künefe
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bence sütlaç ben sütlü tatlıları daha çok seviyorum künefe bana biraz ağır geliyo
Yarım su bardağı pirinç
2 su bardağı su pirinçleri haşlamak için
5 su bardağı süt
2 çorba kaşığı nişasta
1 paket vanilya
1 su bardağı toz şeke
1 yumurta sarısı

Tarife başlarken pirinci ılık suda yarım saat kadar bekletin ardından bol suyla yıkayıp süzün pirincin üzerine bir bardak su ekleyip kısık ateşte suyunu çekinceye kadar pişirin süt vanilya ve şekeri ekleyip pirinç iyice yumuşayıncaya kadar karıştırarak pişirin nişastayı 2,3 kaşık suyla ezip sütlaca ilave edin bu karışımı 4,5 dakika daha karıştırarak kaynatın bir kapta yumurta sarısını çırpın üzerine bir kepçe sütlaç ekleyin karışımı sütlaca ilave edip ve hızlı bir şekilde çırpın bir taşım daha kaynatıp tencereyi ocaktan alın sütlacı kaselere paylaştırıp fırın tepsisine dizin tepsiye kaselerin yarısına gelcek kadar su ekleyin önceden ısıtılmış 200 derece kızgın fırında sütlaçların üzeri kızarana kadar fırınlayın
Bence sütlaç ben sütlü tatlıları daha çok seviyorum künefe bana biraz ağır geliyo
Yarım su bardağı pirinç
2 su bardağı su pirinçleri haşlamak için
5 su bardağı süt
2 çorba kaşığı nişasta
1 paket vanilya
1 su bardağı toz şeke
1 yumurta sarısıTarife başlarken pirinci ılık suda yarım saat kadar bekletin ardından bol suyla yıkayıp süzün pirincin üzerine bir bardak su ekleyip kısık ateşte suyunu çekinceye kadar pişirin süt vanilya ve şekeri ekleyip pirinç iyice yumuşayıncaya kadar karıştırarak pişirin nişastayı 2,3 kaşık suyla ezip sütlaca ilave edin bu karışımı 4,5 dakika daha karıştırarak kaynatın bir kapta yumurta sarısını çırpın üzerine bir kepçe sütlaç ekleyin karışımı sütlaca ilave edip ve hızlı bir şekilde çırpın bir taşım daha kaynatıp tencereyi ocaktan alın sütlacı kaselere paylaştırıp fırın tepsisine dizin tepsiye kaselerin yarısına gelcek kadar su ekleyin önceden ısıtılmış 200 derece kızgın fırında sütlaçların üzeri kızarana kadar fırınlayın
Merhabalar ☃️Künefe resmini görünce direkt cevaplamak istedim. Sütlaç hiç sevmem ben. Künefe varken sütlaca bile bakmam ki. Tabiki künefe. Üstüne de kaymak ben çok seviyorum. Yanında da bol demli çay. Süt içerler bazıları ama ben çay ile seviyorum. Şöyle güzel mis gibi kaymak ile sıcacık çıtır çıtır üzeri künefe ile o kaymağın hafiften erimesi, fıstıklarla uyumu, yerken o peynirin sünmesi şahane bir olay. Zaman dursun kimse karışmasın bana ben künefe ile baş başa kalayım 🎈Canım da çekmedi değil.

Teşekkür ediyorum kocaman ☃️
Rica ediyorum büssbüyükkk😊
Çok kararsız kaldım ama😟Annen mi baban mı gibi bir soru oldu😅
Sütlaç desem künefe göz kırpıyor; künefe desem sütlaç sarılıyor. Ama neden seçim yapmak zorunda kalayım ki ben ikisi de diyorum🥰
Çok teşekkürler 💛
Rica ederim 😊
Cevap
3Cevap
Canım bir Maraş dondurması çekiyor anlatamam normalde pek sevmem aslında😱🤨🥺😟 Ama dün babamı çağırdım dedim benim canım bunu istiyor dediki geri zek#alıı dondurma için babamı çağrılır😟
Ben buna asla karar veremem ki 🥺 ikisini birbirine karıştırır yine yerim ama yerimmm.
Tabi ki de künefe 😍 üzerine de Maraş dondurması olursa mükemmel olabilir🤩
Künefe varken de sütlaç demezsin be hemde fıstık diyorsun daha nolsun 😂
İkisi birden olmuyor mu :D
Senin için olur 😂
Künefeci tabiki 🤤🤤🤤 gerçi sutlacta güzel 😅
Bunlardan hiç biri. Hele sütlaçtan nefret ediyorum
Künefe tabikisi
Dondurma da katacan mı yanına 🥺
E heralde😏😁😂
İkiside çok güzel
Fıstıklı künefe valla azım sulandı 🤤
Olsa da yesek
künefe
Fırında sütlaç
Künefe
Künefe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?