Ramazan ayının ilk gününde oruçlarımızı açarken her zamankinden daha heyecanlı oluyor musunuz siz de?
Benim için oldukça özel olan bu günde, menümün hem lezzetli hem de doyurucu olması gerekiyor. 🍛

Ben de sizinle menümü paylaşmaya karar verdim, belki size de fikir olur!
Çorbayla başlıyoruz. Klasikler her zaman garantidir, Mercimek Çorbası! 🥣

Çorba içmek hem midemizi sıvıyla doldurarak gün içindeki su eksikliğimizi giderecek, hem de açlık hissimizi yatıştıracak. Bu nedenle çorbayla orucumu açmak benim için her zaman bir gelenek olmuştur. Taze ve renkli, misler gibi bir mercimek çorbasını tercih edebilirsiniz. 🧡
Geldik ana yemeğe! Benim başrolüm Tavuk Sote. 🐓

Proteinimi beyaz etten alıyorum, biber ve domatesle de lezzetlendikçe lezzetleniyor ana yemeğim. Tavuk sote iftar menüme inanılmaz yakışıyor. Yağ dengesine dikkat ettiğim müddetçe de midemi hiç zorlamıyor.
Vazgeçilmezim Pirinç Pilavı! 🍚

Siz tavuk sotenin yanına ne tercih ediyorsunuz? Ben ya bulgur pilavı ya da pirinç pilavı muhakkak yaparım. Bugün canım pirinç pilavı istedi, tereyağlı!
Yanına da şöyle bol yeşillikli bir Salata! 🥗

Salatayla hem menüdeki çeşidimi arttırıyorum hem de sağlıklı diyetimi bozmuyorum. Bol yeşillik eklediğim salatam hafif bir şekilde karnımı doyurmama yardımcı oluyor.
Sütlü İrmik Tatlısıyla birazcık tatlanmayalım mı? 🍮

Her iftar menümde tatlı şart değil ama bugün kendime izin verdim. Sütlü tatlıları çok severim, irmik tatlısı da Ramazan ayının ruhuna yakışıyor. İkisini birleştirip güzel bir irmik tatlısı yapıyorum!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ahaha sizin orucunuz sadece iftarda ne yesem sahurda ne yesem etrafinda dönüyor
Yazik!
Türkiyede bir ay degil on bir ay oruc tutanlar var senin o yolladigin menülerin bitanesini bile bulamiyan var
Sizde bu ay iftarda sahurda ne zikkimliyacaginizi düsüneceginize en azindan bir ay icin mademkioruclusunuz sade bir kahvalti corbala gecirin
Güzel, heyecan dolu, mutluluk veren sofralar yakışır Ramazan'a. Emeğine sağlık güzel Bence'n için teşekkürler.😋👍
rica ederim ne demek :)
Ramazanı Şerif ibadet etme ayıdır.
Yemeyi ve içmeyi geri kalan 11 aya bırakırsak çok daha iyi olur.
Az yiyelim az içelim ki bu mübarek ayın şuyu-u vukuuna varalım.
Gayet güzel bir iftar menüsü bende tavuk yaptım bugün.
Menü çok basit geldi ya, daha leziz yemekler beklerdim
iftardaki yemeğin tadı normalden daha güzel oluyor be
Domates çorbası
Sarma
Rus salatası
Cacık
ramazan geçti bile
Hepsi de güzel
Öğrenciyim ben makarna benim menü ahahshshhaah
Çok güzel eline sağlık
Çok güzel eline sağlık 🥰
Aç kalma yeter