Eşim çalışmıyor, zengin ailesi de maddi destek olmuyor; bu evlilikte ne yapmalıyım?

1 yıldır evliyiz. Ben evlenmeden önce de çalışıyordum. Eşim hayatında toplasan 1 ay anca çalışmıştır. Ailesinin maddi durumu çok iyi, her yıl birkaç kez yurt dışı tatili yaparlar, 3-4 ev ve yazlıkları var. Eşim bekarken ona 1000 dolar harçlık verirlerdi. Evlendikten sonra 12 bin TL anca veriyorlar! Ve benim kazandığımla beraber ev masraflarına yetmiyor bile bu yüzden ben kendi kartlarıma borçlanıyorum. Ailesi de bana uzak, ne arar ne sorarlar, benim anne-baba dememi bile beklemiyorlar. Ev tutarken ben sadece ben çalışacağım için küçük bir ev tutmak istedim ama eşim yok misafirimiz gelir yok şöyle yok böyle diye diye büyük ev tutturdu. Hiçbir şeye yetemiyorum kendime ait bir çöp bile alamıyorum kendi maaşımla. Amacım eşimin ailesi illa yardım etsin demek değil ama varlıklı ve bekarken bu kadar yardımcı olan bir aile nasıl böyle yapar anlamıyorum çıldırmak üzereyim!!! Sizce ne yapmalıyım nolur yardımcı olun. Eşimi seviyorum ve tek tesellim onun dışarıda gözü olmayan sadık biri olması ama diğer her şey falso.

Eşim çalışmıyor, zengin ailesi de maddi destek olmuyor; bu evlilikte ne yapmalıyım?
Cevapla