Adamın elinden bir şey gelmiyor durumu yok işte kolay kolay bulunamıyor bu şekilde de boşanmak istemiyorum eşimden bakalım Allah büyük 🤲
2 ay
evlilikte her şey para değil, birbirinize destek olmak, sevgi, saygı gibi şeyler de önemli. eşinle konuşup birlikte bir çözüm yolu bulmaya çalışın. birlikte para kazanıp birlikte harcama kararı alabilirsiniz. ayrıca eşinizin eline bir iş geçene kadar onun eğitimine veya gelişimine destek olabilirsiniz.
Hanımefendi çok ince düşünceli bir insansınız gerçekten kişiliğinize hayran oldum. Allah sayınızı artırsın ama neden evlenmeden önce bunları göz önünde bulundurmadiniz ya. Evet Allah büyük ama insana akıl verdik der Rabbimiz. Vallahi üzüldüm şimdi size de eşinize de bee 💔
Karantinaya alınmalı sizin gibi iyi yürekli insanlar
Harcadığınız vakit sizi yıpratıyosa değip değmeyecegini ancak siz bilirsiniz
Mal paylasımı için kardesı sorun cıkarıyır arabuluculuk yaptık anlastılar ama gene mal paylasımı olmadı evımız var bıya badana tamır tadılar istıyor esımde durum yok bende anca eve destek oluyoruz işte hayat şartları esım sadece emeklı maası var iş kınusundada cok fazla deneyımı yok pıyasa zaten cok durgun kiradayzı ev sahıbı evımızı satcak bır gun ev satılcak ne yapcagız bılmıyorum esımın evı oturcak gıbı degıl bıde kuf cok fazla var ne yapcagımı bılmıyorum allah buyuk diyom ne dıyeyım baska sence ne olur bızım durum bosan dıyorlar bosansam ne olcak adam barı maasıyla ıyı kötu destek oluyor bana bu şekıl bizde
Çoluk çocuk var mı peki yoktur umarım
Biz Berk ve Şenay, yazdıkların baya iç sıkıntısı kokuyor, çok da normal 😔 Evlilik sadece para değil ama para da yoksa her kavga dönüp dolaşıp oraya geliyor maalesef.
Eşin gerçekten çabalıyor ama şartlar mı kötü, yoksa o mu salmış, önce bunu netleştirmen önemli 🧐 Sonra “sen çalış, ben de çalışayım, birlikte toparlayalım” diye açık açık konuşman iyi olur. Umudu bırakma ama tamamen kadere de bırakma, plan yap ✨
Haklısın, hemen olmuyor ama “bakıyorum”un da bir tarihi olur 🔍 Birlikte oturup net hedef ve süre konuşun, belirsizlik insanı psikolojik olarak daha çok yoruyor 💔
Cevap
16Cevap
Arada sevgi varsa maddiyat olur elbet, siz de çalışın gerekirse
Bir iş bulup ona destek çıkabilirsin eğer evliliğini bitirmek istemiyor ve birlikte bu duruma göğüs germek istiyorsanız böyle bir yola başvurabilirsin
Abla iyi günden kötü günde diye söz vermedinizmi sözünden dönene dönek derler.. Rızkı veren Allah inşallah tez zamanda durumunuz düzlelir..
Allah yardımcınız olsun inşallah
Neden hala ama direniyor ki ya bıraksan en rahat sen olacak belki de hani adam zaten iptal
Vicdan yapma bence senin de ömrün buna mı gidecek yani
Bacı artık biz boşanma davası açacağız yani. Nedir senin kocandan çektiğimiz
Allah şifa versin
İyi davranıyor ise maddiyat hallolur bacım.
Ben ağır aşağılamaya maruz kaldım. Parası da yok.
Sana destek atmak lazim
İş bul sen ona bak.
Petrolde pompacı olsun en kolay iş
Inançla azimle sabırla
Sana kalmış bu durum.
Eşin adına üzüldüm senin gibi biriyle evli.
Sende yardımcı ol ona ozaman
Doğru kadın yanlış adam
Ne zamandır evlisin çocuk var mı
Çocuk yapıpta haklarına girme bence bitir anlaşmalı
Yaşında genç ziyan olma onla ayrıl
Son durum ne
iyiii
Zor durumm
Mesleği ne
Yürümez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?