Deneme sürecinde sigorta girişi yapılmadan çalıştım, ücretimi alamazsam hakkım yanar mı?

1,5 gün çalıştım deneme amaçlı sigorta zaten başlatılmadı cuma günü haber verdiler cumartesi başladım hafta sonu olduğu için sigorta girişi olmadı maalesef bugün de çıkışım yapıldı ücreti vereceklerini söylediler elden vs diye bir gün de olsa vereceğiz dediler şimdi istedim paramı vermediler sigorta girişin olmadığı için ücreti de elden veremiyoruz dediler sizce doğru mu hakkım yenmiyor ve ne yapmam lazım

Deneme sürecinde sigorta girişi yapılmadan çalıştım, ücretimi alamazsam hakkım yanar mı?
Cevapla