3 senelik evliyim, eşim son 6 aya kadar düğün borcu vs. çok zorlandı, bu sebeple bana para vermiyordu, harcamama çok karışıyordu, borcu var diye hiçbir zaman üstüne gitmedim. 6 aydır eli rahatladı, asla para vermiyor, kartı veriyor, 2 gün sonra bir bahaneyle geri alıyor, karttan market alışverişi yapıyorum, kuruşu kuruşuna soruyor, bana para vermiyor diye bilen bilir Paycell diye uygulama var, para çekiyorum, faturama yansıyor, son 7 8 aydır oradan ihtiyacımı görüyorum. Faturam sürekli kabarık geldiği için kızıyor, ödemiyor, ailem ödüyor, belki hata yapıyorum bilmiyorum ama para vermeyince çare bırakmıyor. Ne yapacağım, nasıl başa çıkacağım bu eski kafalı düşüncesiyle?
Güncellemeler
2 ay
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer