Kocam eski karısına kredi kartını verdi. Kadın her ay ortalama 70 bin TL harcıyor. Kocam yapacak bir şey yok diyor. Ne yapmalıyım?

Kocam 32 bin TL maaş alıyor. Ben 88 bin TL alıyorum. Babamın verdiği evde oturuyoruz kira ödemiyoruz. Kadının kart borcunu ödedikten sonra elde kalan parayla zar zor geçiniyoruz. Karımdan ayrılan benim ve ortada bıraktığım için vicdan azabı duyuyorum bunu ona borçluyum diyor. Ne yapmalıyım sizce?

Kocam eski karısına kredi kartını verdi. Kadın her ay ortalama 70 bin TL harcıyor. Kocam yapacak bir şey yok diyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla