Bazı insanlar bu yaşlarıma bir daha gelemeyeceğim deyip yatırım yerine eğlenceye harcıyorlar siz de onlardan mısınız yoksa her ay maaşının bir kısmı kenarda durur mu
2 ay
Minik bir yerde neyin eğlencesini yaşayabilirim ki. Aileyle yaşiyorum 0 masraf. Ev araba alırsam eğlenceye asıl daha çok imkanım olabilecek. Ardından özel ders bürosu açarsam gelirim artar az da çalışırım. Vaktim de daha çok bol olunca bol bol keyfime bakarak ölümü beklicem
Nerde yaşıyorsun ki
10 bin nüfuslu bir trakya kasabası
Tamamen yatırım insanıyım, ömrüm boyunca hep çabalayıp yatırım yaptım.
Ama bekar ve çocuksuz olarak bu yaşıma gelince paranın pulum pek bir önemi kalmadı.
İnsan doğru kişiyi bulup yuva kuramayınca para gerçekten mutluluk vermiyor. :(
Zevkine yaşayacak param olsaydı zevkine harcayacak kısmı harcar zorda bırakmayacak kadar da birikim olurdu. Hayat biriktirip sefasını sürecek kadar uzun değil.
Ben tam ikisinin arasıyım diyebilirim 😄 İzmir’de deniz kenarında kahvemi içmeden de duramam ama her ay mutlaka kenara para ayırırım 💰
Önce kendime “asgari birikim” belirliyorum, onu dokunulmaz yapıyorum. Kalanla hem keyif, hem sosyal hayat, hem de saç bakımına yatırım tabi 😂 Denge olunca hayat da güzel, gelecek de daha az stresli oluyor ✨
Cevap
4Cevap
Yatırım insanıyım bir elbise alacakken bile fiyatına 3-4 kez bakarım , marka takıntım yok para konusunda cimriyim gereksiz yere Çar çur harcamam
Zevkime yaşıyorum ben
Bende mi öyle yapsam
Bu hayatı zevkine göre yaşa bence
Bende senin gibi düşünmeye başladım ev alacak derdim yok araba alacak derdim yok evlenirsem zaten otomatikman olur onlar da
Takıl bana hayatını yaşa
Zevkime gore yaşıyorum
İş kuruyorum genel de tüm paramı basarım
Yatırım
Zevk
Yatırım
Zevkine yaşayan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?