İnsanın kendine yatırım yapması her zaman önemli bir şeydir peki ya siz ne yapıyorsunuz?


Görsel çok iyiymiş ya :) Yatırım denir mi bilmiyorum ama kendimi seviyorum bu yüzden daima bakımlı olmaya spor yapmaya çalışıyorum.
Çok güzel evet bence bunlar bir yatırım gayette bu çok iyi ☺️
Tesekkürlerr
Cilt bakımına maaşımızı yatırıyoruz yeter sanki😅
Maşallah olsun bazen o maaş Feda olsun dersin ilerde bence 😊
Umarım derim. Demezsem sıkıntı büyük.
☺️☺️
Teşekkürler eig için 😅 kusura bakmayın yanlış yere yazdım.
Rica ederim canın sağolsun 😊dur diğer sorum için de davet yollayım
Cevap
7Cevap
Evet yapıyorum tabi ki de zaten insan bence ilk olarak kendini düşünmeli kendini geliştirmeli.
Çok doğru
Collagen içiyorum işte daha ne yapayım bu bedene ya yeter 😂
O neymiş😀
gençlik iksiri 😂
Hahahah çok iyimiş😀
Evet hem madden hem manen ufak tefek yatırımlar yapıyorum.
Çok güzel bunlar☺️
Evet yapıyorum yememe dikkat ediyorum spor yapıyorum strese girmemeye çalışıyorum bakım kremi sürüyor güzel bir uyku yapıyorum daha ne olsun.
Yok olacak bir şeye neden yatırım yapılır ki? Yatırım yapmıyorum kendime.
Eski hali üst düzey çirkin miş, şimdi yakışıklı değil ama az bı çirkinliği var insana benzemiş
Elimden geldikçe yapiyorum
Ohaaa Evrim geçirmiş 😅😅
Valla hiçbir şey yaptığım yok
Olabildiğince evet,
Çok güzel
Evet spor
Yok gardaş
Para varsa yapılır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar