Erkek arkadaşım kahvaltı mekanını beğenmeyip beni azarlayıp hesabı da bana ödetmesi normal mi?

Daha sonra cok lüks bir yere götürüp keyifle kahvaltı yapıp hesabı bana ödetti. Ben mi abartiyorum yoksa normal mi

Erkek arkadaşım kahvaltı mekanını beğenmeyip beni azarlayıp hesabı da bana ödetmesi normal mi?
Cevapla