Yemeğe gittigimizde hep erkek arkadaşıç ödüyor çok rahatsizim bu durumdan?

Gün içinde yemek yiyoruz (pahali yerlerde bir de dönercide falan degil) sora kahve, çay, dondurma misir bilmem ne, hepsini o ödüyor, bana asla izi vermiyor, ama ben rahatsiz oluyorum bukadAr masraf olsun istemiyorum ona, o da asla benim ödememe ya da ortak olmama izin vermiyor, bu durumu nasil aşa biliriz 😢 en azindan bir kere ben ödeyeyim bir kere o , ama asla istemiyor?

Yemeğe gittigimizde hep erkek arkadaşıç ödüyor çok rahatsizim bu durumdan?
Cevapla