İlişkide sevgiliden borç veya maddi destek istemek normal mi, ne zaman istemeli?

Dört yıllık bir ilişkim var 1:30 yıldır çalışmıyorum her ay tabii ki para almıyorum ama borca sıkıştığım da bir şey olduğunda sevgilim destek oluyor ben de onu öyle şimdi yine borca sıkıştım ve yıldönümümüz hediyesini falan aldım ama istesem mi istemesem o benden demiş bu şekilde mutlu oluyor nedense size ne zaman isteyeyim hediyeyi verdikten sonra mı önce mi?

İlişkide sevgiliden borç veya maddi destek istemek normal mi, ne zaman istemeli?
Cevapla