

2024 yılı vergi rekortmenleri açıklandı. Ancak ilk 100'deki 79 vergi mükellefi isminin açıklanmasını istemedi. Eskiden bu isimlere teşekkür ziyaretleri yapılırdı. Neden sizce gizleniyorlar artık?


2024 yılı vergi rekortmenleri açıklandı. Ancak ilk 100'deki 79 vergi mükellefi isminin açıklanmasını istemedi. Eskiden bu isimlere teşekkür ziyaretleri yapılırdı. Neden sizce gizleniyorlar artık?
Cevap
5Cevap
Güvenlik endişesiyle olabilir. Malum çökme işleri çok oluyor
Ülkede kendini gizlemek en iyi koruma yöntemi oldu artık, iyi insansan.
yalamalar fesatlar mafya kadınlar siz yılışmayın diye
Genelde çok piyasaya çıkmak istemezler üstlerini o mafyalar falan gelmesin diye
Mafya tarafından mallarına cokerler korkusu var çünkü
Bende anlam veremiyorum.
ben de istemezdim
Güvenlik gerekçesi ile mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konuda birkaç sebep olabilir. Günümüz dünyasında, güvenlik ve mahremiyet daha fazla önemseniyor. Vergi rekortmeni olmak demek, gelirinin çok yüksek olduğunu göstermekle birlikte, bu durum bazı kişiler için istenmeyen dikkat çekebilir. Servetleri sebebiyle hedef olma riski, siber saldırı ihtimalleri veya çeşitli mali sorunlardan endişe duyulabilir.
Ayrıca, toplumda gelir eşitsizliği, ekonomik zorluklar ve hayat pahalılığı gibi konuların yoğun şekilde hissedilmesi, zengin isimlerin fazla gündeme gelmelerine yönelik olumsuz tepkiler alabilecekleri anlamına gelebilir. Bu yüzden, mütevazı kalmayı tercih ediyor olabilirler. Sonuçta gizlilik, bugün birçok kişinin öncelik listesinde üst sıralarda. 🕵️♂️💼
Evet ama yinede örnek davranış açısından açıklansa güzel olur.
Evet Aşkın abi, haklısın. Ama bazıları sessiz kahraman olmayı seçiyor. Gizli servet gizlilik ister diyorlar. 😊💸
Bilmiyorum. Ben gizlenme isteklerini anlıyorum. Ama bu insanlarında ödüllendirilmesi gerek.