Her ihbardan %10 alsam, oh mis. Ömürlük sermayeyi çıkartırım. Herkes ayağını denk alsın!

Her ihbardan %10 alsam, oh mis. Ömürlük sermayeyi çıkartırım. Herkes ayağını denk alsın!

Buna büyük şirketlerin Milyarlarca silinen vergi borcu (tüm emeklilierin 1 yıllık emekli maaşı kadar toplam)
Dahilmiymiş?
Onu silenleri nereye şikayet etmek lazım mış bu konuda açıklama var mı.
Bunları açıklamıyorlar. O kadar büyük paralar dönüyor ki vergi işinde, almadıkları vergileri alsalar halka gerek kalmayacak.
Sonuç olarak ben küçük esnafı şikayet etmem. Adalet yukarıdan başlar, aşağıdan değil. Milyarlarca lira vergi borcu olan yandaşların borcunu sil, börekçi çörekçi ile uğraş. Milleti millete kırdırmaya karşıyım. Evet herkes vergisini ödemeli bundan hemfikirim, ama herkes ödemeli (!) Seçme yöntemi ile onunki sil buna ödet bana me adaletli ne insani geliyor.
Sen söyleminde haklısın ama halk olarak bu durumu art niyetli olarak kullananlar da çıkacaktır. Herkes bizim gibi düşünmüyor.
Cevap
7Cevap
Nerden bileceğiz ki vergi kaçırdıklarını gadası
Bu oyunlara gelme, bunlar haklın cebindekini almanın peşindeler. Asıl tepedekiler götürüyor onlar ne olacak?
çok büyük sıkıntı çıkacak
asılsız bir dünya ihbar olur sırf para için
Nerden öğreniyoruz kimin vergi kaçırdığını 😌 hemen istifa edip milleti ispilemeye başlıyorum😅
Kabul ettim ne zaman başlıyoruz😅
Tüm benim iş şartlarım kabul görüldü galiba tamam 😅
Sorgusuz dedin karışmam 😅
Nihahhaha 😅
O kadar çok firma biliyorum ki 😂 öyle bir şey yapsam zengin olurum
İşim olmaz o benim işim değil. Maliye halletsin o işi.
Abuk subuk vergi oranları koymasınlar millette kaçırmasın.
İyice Osmanlı gibi vergi ile döndürülmeye çalışılan bir ülke olduk
O yüzden de dışa bağlı olmak ve borçlanmak zorundayız. Bu borçları da halk vergiyle ödüyor işte maalesef
Vergi kaçıranları ihbar ederdim başka ne olacaktı ki? 😂😂
%10 olsam bana yeter de artar derim..
Kara para avcıları derlerse ne yapacağın? 😂😂
Şirket kuralım, ortak olalım ne dersin? 😂😂
Vallahi buluruz. 😂😂
Daha sonra ne yapacağız? 🤔
yurt dışı planı yapabiliriz.. 😃😃
Vallahi bu ciddi ise millet köşeye döner
Sirketleri ihbar eden cok olur
Bos bir olay
Babamı bile tanımam🤣
Sildikleri beşli çetenin borçları ne olacak?
Nereye şikayet edicez
Bu gerçekmi
Bu zamana kadar calanlar ne olacak?
Kimseyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?