İnsanlar neden fakir insana iğrenerek bakıyor kötü davranıyor?

Kaç yıldır hobi olarak angari işler yapıyordum evimi kiraya verdim paramı vadeye koydum stres ve sıkıntılarım oldugu için ne üstüme aldım ne doğru dürüst giyindim ne araba aldım soran olunca da param yok dedim millet tepeden bakmaya başladı iğrenerek baktılar ortamda sözümü kestiler dertleşmediler güvenmediler marketten ihtiyaclarımızı alıyoruz nerden aldı diyorlar 3 şiş mangal yapıyorum hergün et yiyor diyorlar evime gectim toparlandım araba aldım giyindim kuşandım babam bile konuşmalarını değiştirdi şimdi ne oldu paramı onlara mı vereceğim ben zengin insanlarla konuşmasını sevmiyorum Ezgin insan bana daha samimi geliyor işini görüyor zengin insan işim var işim var deyip seni sallıyor ben anlam veremiyorum
İnsanlar neden fakir insana iğrenerek bakıyor kötü davranıyor?
Cevapla