Fakirler zenginler tarafından niye aşağılanır?

Çoğu fakirler zenginler tarafından aşağılanıyor. Bunun sebebi ne? Onlar da insan sonuçta. Bir de şu sevgili ilişkisinde, zenginlerin fakir damat/gelin istememelerini anlayamıyorum. Sonuçta evlilik falan olduktan sonra o da sizden biri olmuş olacak. Yardım etmek yerine aşağılamak neden?
Fakirler zenginler tarafından niye aşağılanır?
Cevapla