Fakirler neden insanı ezmeye çalışıyor?

Zengin arkadaşlarım yani zengin derken hali vakti yerinde olup varlık içinde doğmuş büyümüş olanlar çok saygılı ve uzlaşmacıyken dar gelirli arkadaşlarım nedense çok müdahaleci, seni biraz yumuşak başlı gördüyse kontrol altına almaya çalışıyorlar insanı darlıyorlar sonuç olarak da kendilerinden uzaklaştırıyorlar. Artık onlarla vakit geçirmek istemiyorum ama bu benim suçum değil yani keşke ortak noktalarda buluşabilseydik. Ben çabaladım ama olmadı. Şimdi görüşmüyorum diye belki arkamdan laf sayacaklar ama illa arkadaşlık edicez diye de kendime işkence edemem öyle değil mi
Fakirler neden insanı ezmeye çalışıyor?
Cevapla