Erkek arkadaşım olduğum şehire geldi buluştuk her şeyi o ödedi, yol parası da var tabii. Bu kadar norma midir sizce?

Ben kötü hissettim ama bir şey demedim. Çalışan birisi zaten kendisi.
Erkek arkadaşım olduğum şehire geldi buluştuk her şeyi o ödedi, yol parası da var tabii. Bu kadar norma midir sizce?
Cevapla