Erkek arkadasım başka şehirden geldiği için pek masraf yapmıyor buluştuğumuzda?

ben antalya da oturuyorum, o denizlide... her geldiğinde otel, otobüs paarsı bu gibi masrafları ödüyor.. sonuçta beni görmek için bu kadar masraf yapıyor.. ama yeme içme taksi çoğunlukla ben ödüyorum.. öderim tabii ama sonucta benim de gelirim olmadığı için ablamın kartını kullanıyorum bu yüzden bi tık stres oluyorum.. bu sefer doğum günüm için geelcek, ben yanıma 1000 tl alıcam dedim, o da yeter mi taksi, yemek için normalde kart kullanırsın dedi ben de kart ablama lazım oluyor dedim.. bakın yine öderim ama bu şekilde sorması rahatsız etti beni açıkçası sizce?

Erkek arkadasım başka şehirden geldiği için pek masraf yapmıyor buluştuğumuzda?
Cevapla