İlk buluşma için sevgilimin yaşadığı şehre gittim. Hesabı alman usulü ödedik. Sevgilim düşüncesiz biri mi?

Erkek arkadaşımla ilk buluşmamız için onun yaşadığı şehre gittim. Yol yaklaşık 4 saat sürdü. İlk başta saatlerce parkta oturduk bir şey yiyip içmeden. En sonunda açlıktan sinirim bozuldu bir yerde bir şeyler yedik ama hesabı ödeyip ödememe konusunda bi tereddüt yaşadı bunu hissettim. Alman usulü yapalım dedim ve hesabı o şekilde ödedik. Bu arada o hem okuyup çalışıyor, ben çalışmıyorum sadece öğrenciyim. Bu durumu en yakın arkadaşıma anlattığımda hem ayağına kadar gittin hem hesap mı ödetti sana dedi. Ben başta anormal bulmadım ama düşününce ben yol vs o kadar masraf yaptım en azından ilk buluşma için hesabı onun ödemesi gerekmez miydi?

İlk buluşma için sevgilimin yaşadığı şehre gittim. Hesabı alman usulü ödedik. Sevgilim düşüncesiz biri mi?
Cevapla