İlk buluşmada hesap ödeten erkeğe denk geldim, siz ne yapardınız?

internetten biriyle tanıştım 5 6 ay kadar konuştuk bugün de görüştük ben İstanbul'da o Tekirdağ'da oturuyor neyse sohbet muhabbet yemek hesap istedik ben ödedim ve hiçbir şekilde teklif dahi etmedi ödemiş olmama bozulmadım ama ne bileyim canım sıkıldı erkek ağırlığını hissedemedim ve 2 gündür mesajlarına dönmüyorum siz olsaydınız ne yapardınız?
İlk buluşmada hesap ödeten erkeğe denk geldim, siz ne yapardınız?
Cevapla