İlk buluşmada hesabı ödemeyen erkeğe cevabınız ne olurdu? Beyler hesabı öder misiniz?

Az önce izlediğim bir yarışmada bu soru 100 kişiye sorulmuş ve en popüler cevap olarak "Elveda" söylenmiş. Peki sizin cevabınız ne olurdu?

İlk buluşmada hesabı ödemeyen erkeğe cevabınız ne olurdu? Beyler hesabı öder misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler ederim @canerozkum 🌠
İlk buluşmada hesabı ödemeyen erkeğe cevabınız ne olurdu? Beyler hesabı öder misiniz?
Cevapla