İlk buluşmada hesabı bana ödetmeye kalktı öyle anlaşmıştık dedi, akıl verir misiniz?

Henüz ilk buluşma olmamıştı ve “nişanlımla geliyim bir kahve ısmarlarsın bana” dedi. Nişanlısı falan yok dalga geçiyor ben de şaka olarak algılayıp tamam dedim. Ertesi gün ne zaman buluşacağız dedi gün ayarladık. Hesap gelince elini atmadı cebine. O atmayınca ben de atmadım. Sen ısmarlamıyor muydun dedi. Şakaydı sandım dedim kendimkini ödedim gene elini atmadı. Ne düşünmeliyim
İlk buluşmada hesabı bana ödetmeye kalktı öyle anlaşmıştık dedi, akıl verir misiniz?
Cevapla