4 yıllık kiracı çok az para ödüyor istediğimz oranda zam yapamaz mıyız?

İlla 5 yıl dolmalı mı? Kendi evi de varmış ama çöreklenmiş bizim eve s! ktirip gitmiyor da normalde o kirayı hak etmiyor ev. Enayi bildi bizi herhalde ama bir yolu yok mu bunun? Şu aşamada dava açamaz mıyız? Uğraşmak istemiyor pek annenmer ama gıcık oluyorum ben. Tabi ailedekilerin de hoşuna gitmiyor bu.

4 yıllık kiracı çok az para ödüyor istediğimz oranda zam yapamaz mıyız?
Cevapla