Kiracım çok çok düşük ücret verip evden çıkmıyor, ne yapabilirim?

normalde en kötü evlerin bile 15binden başladığı bir yerde geçen yıl 1bin liraya oturuyordu bu yıl bu kadar artınca biz de ayıp olur yazık insanlar nasıl geçinsin diye 4bin istedik yeni çocuklarının olduğunu falan söyleyip biraz daha inemez misiniz dediğinde 3bin yapalım dedik tamam dediler buna rağmen her ay %25 olayından dolayı 1250 gönderip duruyor çık dediğimizde ise şu ay çıkarım bu ay çıkarım yapıp o gün geldiğinde çıkmıyor ayıp bir şey o kadar düşünüp uygun fiyat demişiz şimdi benim de aile evinden ayrılıp kiraya çıkmam gerekiyor ama nasıl karşılayacağım bilmiyorum ben bu kiracıyı nasıl çıkarırım hukuki olarak bunların yolları nelerdir bileniniz varsa çok sevinirim
Kiracım çok çok düşük ücret verip evden çıkmıyor, ne yapabilirim?
Cevapla