Kirayi az gönderen kiracıyı çıkarmak istiyorum?

Kiracıyı çıkarabilir miyim ben oturacan desem zorunlu çıkıyormuş galiba ihtihar çekme deniyor doğru mu bu arada yanlış kira yolluyor çünkü az yolluyor aylardır

Kirayi az gönderen kiracıyı çıkarmak istiyorum?
Cevapla