AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
Yol yakınken bitir gitsin ablacım illaki evlenirsin.
Onun istediği ev arkadaşı mı hayat arkadaşı mı orada bi duralım işte
Zaten sana da A normal geliyor ilk önce güzellikle konuş anlamiyorsa seni Ailen ile konuş bu durumu
senin maddi ihtiyaçlarını sen kendini satarak mı karşılayacaksın o nasıl laf öyle nişanlın kafayı yemiş
dün ciddi ciddi söyledi. Benden bisey bekleme evi gecindiricem daha ne istiyorsun dedi. Sanki tek çalışıp biseyler yapacak olan oymuş gibi konuşuyor. E bu evi çekip çevirecek biri de var sonuçta yani tek kendisi biseyler yapmıyor. Neyse ya böyle devam ederse olma zaten bizim iş
ya sen bırak bu nişanlım dediğin adamı. böyle bir mantık olmaz evlilikte , dediğim gibi ne yapmanı bekliyor? şeyi kalktığında indirmek için meta olarak kullanacak seni o zaman adamın beklediği evlilik tanımı bu demek ki
Demek ki öyle yani. O zaman herkesin ihtiyacı kendine aitse herkes çamaşırını bulaştığını ütüsünü yemeğini ayrı ayrı yapsın ayrı ayrı yatalım ne anlamı var. Öğrenci evi gibi takılalım o zaman
bu işte bir yanlışlık var
Ne gibi yanlışlık? Dün ne dediyse onu söylüyorum ve bu kadar geç söylemesinin amacı neydi hala anlamadım. Bi kaç ay sonra dugun var ve Nisan olduktan sonra bana bunları söylüyor. Değişik bende anlamadım
yanlışlık , senin maddi ihtiyaçlarını karşılamam demesi kim karşılayacak? ben mi karşılayacağım aw
Bilmiyorum. Senin maddi ihtiyaclarin sana aittir dedi. Yani herkes kendi çalışsın karşılasın demeye getirdi
demeye getirdileri falan boş ver. o zaman evlenmenin sana getirdiği bir avantaj yok neden evlenesin ki yarın bir gün atanır hiç kimseye muhtaç olmadan yaşarsın
Yani aynen öyle. Senin benim yapılacaksa ne diye evleneyim ki o zaman. Babamın evinde dururum daha iyi
aynen öyle, evlenmene sebep ve özlem her erkekte olan , iyi ya da kötü , büyük ya da küçük , o uzantı değilse. evlenmene gerek yok
Ben karşı çıkınca da ben senin baban değilim. Baba evindeki gibi düşünme yani dedi. İnsan böyle olunca kendini çok değersiz hissediyor. O zaman nisanlanmasaydin benle. Çok değişik düşünceleri varmış yeni öğreniyorum
gerçekten değişik düşünceler evlenince senin ihtiyaçlarını karşılamayan , ihtiyaçlarını karşılayabileceğini düşündüğü arkadaşlarını eve getirip seni sunar hocam.
😳 Ben yol yakınken vazgeçeyim en iyisi
geç hocam geç. kendine yeter birisin sen;) bitirme kendini
Kaç aydır nişanlısınız yani çok yanlış bir söylem yok yakın iken gözden geçirmelisin evlilik bu ciddi iş hayatının en önemli kararı
Demiş ne yani kim karşılayacak o zaman çalış diyor galiba sana sonra adamım diye ortada gezecek
Puhhh nasıl nişanlı o
Bi ev gecindiremiyor karısına bakamıyor.
Nasıl erkek diyor kendine
Adam haklı yan gelip yatacaksın yoksa, gir işe çalış
Evin çamaşırını bulaşigini ütüsünü yemeğini genel temizliğini de cinler periler yapacak herhalde dimi. Bende yaticam aynen!
Bekar halimle calisip yapiyorum bu dediklerimi sanirsin kendi yikiyor hepsini makina yapiyor
Aynen tamam.
canım makinaya birikmiş bulaşıkları uzaylılar koymuyor ya da kirli illle. Beyazı ayıklayıp makinaya ebem atmıyor ya da dağılan yatağını dağılan kiyafeykeri anan gelip toplamiyor aç olann o karnını da anacigin dogirmayacaguna gire
Kendi işini yapamayana aciz diyorlar genelde bekar halinle yapmakta ne varmış. Çalışan kadınlar hem beceriksiz eşlerinin hem çocuklarının her türlü sorumluluğunu alıyor sen kaç kişinin işini yapıyorsun evin pis mi temiz mi bilmiyoruz bile ve ev hanımlarının emekli olması gibi bir durum da yok siz erkekler alışmışsınız kadının yükünü hafife almaya gerçek manada sizin sırtınıza yüklense aynıları asla taşıyamazsınız
Zırlamayın be bulun bi tane enayi evlenin. Evde yatan karı istemem ben.
Anan çok mu yattı
Yatan sizsiniz tembeller
@miyan_cakir Ağza bak sizin gibi mahalle karısı ile kim evlensin zaten.
Senin gibi bir keresteninnyuzune scn olursa bana hayli hayli bakarlar
Bu yaşa kadar bakmadılarsa bu saatten sonra çok bekleme.
Kıyamam senin gibi tek derdim evlenip çocuk scmak değil
Aynen 1-2 yıla tek derdin bu olur, yaşıtların koca diye ağlıyor sokakta.
Elbise ayakkabı makyaj malzemeleri ve ped alamıyormu
Yani evlenince maddi olarak Benden bisey bekleme evi gecindiricem daha ne istiyorsun kendi ihtiyaçların sana aittir dedi. O yüzden açık açık alamam bunları dedi iste
Öyle dediyse sende iş bulup çalışırsın bu şartla evlenmeyi kabul et kabul etmesze evlenme
Kavgada soylenmez. Vermezsin isterse. Bende senin ihtiyaclarini karsilamam dersin
dün ciddi ciddi söyledi. Benden bisey bekleme evi gecindiricem daha ne istiyorsun dedi. Sanki tek çalışıp biseyler yapacak olan oymuş gibi konuşuyor. E bu evi çekip çevirecek biri de var sonuçta yani tek kendisi biseyler yapmıyor. Neyse ya böyle devam ederse olma zaten bizim iş
Yakinimda birini hatirlatti bana. Baskici cimri degisik bi tipti. Karisi da sonradan zaten uzaklasti bunda..
Ben olsam sevdiğime her konuda destek olurdum. Evlilik dayanışma ve beraberlik içinde olmalı.
Maddi durumu iyiyse cimri belliki deki cokmu zorlar benim ihtiyaclarım seni
Eğer durumu kötüyse çalışmanı tatlı dilden söyleyebilir canım toparlana kadar bana destek olur musun vs ama hem durumu iyi diyorsun hem çalışıyor diyorsun aşırı kırıcı
Evlenme ya hasbağama bak karşılayamazmış öyle erkek mi olur?
Bu şaka mı? Kim bakacak peki eşin anlami nedir hayatımizda Kuran'i kerimde Rabbim Hidayet versin
Bunu söyleyen insanla hayat geçmez zaten yol yakınken vazgeç bu işten
Vazgeçmeyi düşünüyorum zaten. Olmayacak böyle
Ee senin geçimini ben mi sağlayacak mışım m4l mı bu adam
Bende anlamadım ki. Dün evlilikten felan konu açıldı böyle söyledi
Ailene söyle bunu ne derlerse onu yap
Ailem kabul etmez böyle bir şeyi ve dün ciddi ciddi söyledi. Benden bisey bekleme evi gecindiricem daha ne istiyorsun dedi. Sanki tek çalışıp biseyler yapacak olan oymuş gibi konuşuyor. E bu evi çekip çevirecek biri de var sonuçta yani tek kendisi biseyler yapmıyor. Neyse ya böyle devam ederse olma zaten bizim iş
Nasıl sana koca olacak o zaman karşılayamıyorsa
zengin koca bul obez veya çok çirkin değilsen. sal bunu.
İşsiz olan o olsaydı sen nasıl devranırdın ben yapmazdım bana yapılmasınıda istemem yol verirdim
Eşin olduğunda senin paran benim param mevzusunu yapacak adam bencildir. Yol ver gitsin
Bence ayrıl
Seni paradan mahrum bırakıp ihtiyaçlarini engelleyecek kendi bakımını bile yapamayacaksin ilk fırsatta seni aldatacak kendine aldatmayı hak görecek
Bu demek oluyor ki sen de çalış kendi ihtiyaçlarını kendin al. Yol yakınken ayrıl bacım
Daha nişanlıyken para muhabbeti yapıyorsa işin zor
Ablacım sen direk yolver gitsin öyle bisemj var 😅😅
Simdi senin ihriyaclarini karsilayamam demesi farkli karsilamam demesi farkli.
Yaw beraber yol yuruyiceksin , hayat arkadasi olcan , bu nasi bir kıt zihniyet ya. Yol ver gitsin.
koca kadının nafakasını vermek mecburiyetinde aşırı fazla harcama yapmıyorsan keainlikle haksız nişanlın
Tam olarak o üslupla mi dedi gerçekten
Gerçekten tam olarak böyle dedi ve bende şaşırdım yani
Yuzuk de baglamasa iyi sen mi atarsin biz mi barnagi keselim
Oldu paşam başka deseydin
Çok yanlış bir yaklaşımı olmuş
Yol yakınken ayrıl bence
Ayrıldın mı ?
Ne oldu anlatabilirsin
Bence doğru karar vermişsin
Zaten bizde çalışmayalım demiyoruz ama bizim çalışmadığımız yerde evi geçindirebilecek paranın lafını yapmayacak erkek lazım. Çocuk olunca zaten bir süre çalışmaman çok normal. Çalışmadığın süre boyunca evde huzursuzluk olacaksa zaten bitirmen iyi olmuş.
Haklı adam en azından dürüst
Ben olsam nişanı atardım.
Karısına bakamayan erkekten olmaz. Yol ver.
sen de çocuk doğururum ama bakmam de
Sana yetemem demiş kısaca yetersiz
Kadın çalışmazsa zor iş valla bu zamanda. O da gitsin çalışan bulsun
O zaman da eve ortak ol derler. Zaten erkekler işlerine gelince ben erkeğim ben yaparım işlerine gelmeyince de sen de uğraş hayat müşterektir. Hem evle ilgilen hem işle hem çocukla ilgilen çünkü sen kadınsın. Peh akıl vermek kolay. (İstisnai erkek ve kadınlar hariç)
@Busedemir9898 ortak olcek tabi eve. Erkek tek baisna mi evi gecindircek ozaman çalışanla evlenmenin anlamı ne? Eve katkısı yoksa
Gerçekler öyle değil işte. Maddiyata gelince erkek ve kadın birlikte. Ev işine hizmete çocuk büyütmeye yetiştirmeye gelince sadece kadın. Neden e sen annesin e sen kadınsın daha iyi yaparsın. Anne olması ya da daha iyi yapabileck olması tek başına bırakılmayı hak ettirmiyor. Bahsettiğim bu tarz erkeklerin yaptığı tek şey bencilliktir. Ayrıca memur olmayan kadınların çalışma şartları memur olmayan erkeklerin çalışma şartları ile aynı da değil. Kadına şunu bunu yap demeden önce yapmasını istenilen şeylerin Kadına ne hissettireceğini ben olsam ne hissederdim değil de bir kadın ne hisseder ne kadar yıpranır diye düşünülmeli. Empati kurmak ben olsam ne yapardım demek değil ben "O KADIN" olsam ne yapardım demek. Aylık düzenli ağrı çekip toplumdan tarafından ayıp ve kirli karşılaşılan erkek değil, akşam üzeri evine dönerken tacize uğradığında ne işi o saatte diye hesap sorulan erkek değil, biriyle tartıştığı için sinirli olduğunda eşine şiddet uygulayan da kadın değil. Biz eşitlik istiyoruz çünkü biz de insanız ve 2. El insan mualemelesi görmek istemiyoruz. Allahtan da eşitlik istiyoruz ya adalet isteseydik.
( Bahsettiğim erkek ve kadınlar değil tabii ama istisnalar kaideyi bozmaz bu yüzden onlar istisnadır zaten )
*( Bahsettiğim *bütün* erkek ve kadınlar değil tabii ama istisnalar kaideyi bozmaz bu yüzden istisnadır zaten )
Yanlış karşılaması lazım
Böyle söylemesi çok doğru değil
Saçma.
Geçmiş olsun evlenirsen
Şimdiden buna girmesi hiç iyi değil.
Yol yakınken geri dön
Hayat müşterek adam haklı.
Sen bu adamla evlenme
Ee kim karşılayacakmis
calıs sende
Direk ayrıl hep mutsuz olursun
Bence ayrılmayi dusunmen gereken konular var
Siz aile olacaksınız senin ihtiyaçlarını karşılamam demek nedir? Senle mantık evliliği falan mı yapıyor hayırdır ya da bayramda ortak danaya mı giriyorsunuz, senle evlilii sözleşmeside yapardı zengin olsaydi kesin diim
Aynenn öyle çok haklısın
Biz sevgilimle mesela aramızda maddi konuları lafını etmeyiz hiç bazen o bana destek olur bazen ben ona hatta bana evlenince hiç biseyini eksik etmicem mutlu edicem hep der, kesinlikle iliskini bi daha gözden gecirmelisin evleminve bazen ayrılmak zor olabiliyor inşallah mutlu olursun
Sen bu adamın karısı olacaksın yani
Bu gidişle olmayacagim
olma zaten hata edersin
seninle deveyi hendekten geçene kadar diyor
Boyle adamlarla ne isiniz var
Böyle lerini istiyor lar
Ne işe yarar ki başka
Ayrılın bence
Ayrıl kanka
Neyyyyy
Henüz geç değil
Ayrıl
Geçimi demek zaten maddi ihtiyaç değil mi?
😀😀😀😀😀😀😀😀