Nişanlım, "evin geçimini ben sağlarım ama senin maddi ihtiyaçlarını karşılayamam" dedi. Bu doğru mu?

Henuz atanmadigim icin calismiyorum. Markette calisiyordum ciktim. Bu yaza düğünümüz var ve nişanlim evimizi gecindiririm ama senin ihtiyaçların beni bağlamaz dedi. Yani böyle demesi ne kadar doğru? Maddi durumu kötü olmamasına rağmen..
Zaten özelde iş bulsam calisicam ama bunlari söylemesini doğru bulmuyorum
Güncellemeler
1 yıl
Dün yine bu konuda konuştuk tartıştık benimle param için evleniyormuşsun demek ki dedi. Ben daha bu laflardan sonra ilerletemem bu ilişkiyi. Bugün ailemle konuşup bitirmeyi düşünüyorum. Bu kadar seviyesi düşük olduğunu bilmiyordum neyseki evlenmeden önce belli etti kendini. Ben ona iyi bir eş hayat arkadaşı olmak istemiştim ama o öyle düşünmedi.. Yorumlarınız içinde teşekkür ederim canlar🥹🌸
Nişanlım, "evin geçimini ben sağlarım ama senin maddi ihtiyaçlarını karşılayamam" dedi. Bu doğru mu?
Cevapla