Nişanlıma aileler ev eşyası olarak hiç bir şey almasın biz çalışıyoruz çalışır öderiz dedim doğru mu demişim?

Merhaba, ben 2 hafta önce nişanlandım. Nişanlımla ev, eşya maddi durumu konuşurken Nişanlıma aileler ev eşyası olarak hiç bir şey almasın biz çalışıyoruz senin maaşınla ev ihtiyaçları, benim maaşım ile ev eşyaları taksitlerini öderiz dedim. Doğru mu söyledim bilmiyorum ama size de sormak istedim.
Nişanlıma aileler ev eşyası olarak hiç bir şey almasın biz çalışıyoruz çalışır öderiz dedim doğru mu demişim?
Cevapla