33 yaşına geldim bir ev bile alamadım. Sizce almam gerekir miydi?

İşin garip tarafı 10 senedir de aktif calisan biriyim benim çalışma hayatına atıldığım zamanlarda ekonomi ve alım gücü şu anki gibi de değildi. 35 bin liraya sıfır araba alındığı zamanlarda ben çalışmaya başlamıştım. Neyse diyeceğim şudur çevrenizde ye iç hayatını yaşa gez önceliğin bunlar olsun diyen biri varsa asla takmayın. Gençken çok çalışın para biriktirin gerekirse uzun yıllar kredi ödeyin. Ev almak önceliğiniz olsun.
33 yaşına geldim bir ev bile alamadım. Sizce almam gerekir miydi?
Cevapla