Okulu biraz geç kazandım. 27 yaşında bitirdim ve 2 ay sonra atamam yapıldı. 2 yıl boyunca ailemin yanında yaşıyarak biriktirdim paramı. Gidip ev aldım bu ay çok şükür.
Yengem ilk başta evi beğenmedi sonra o kadar okumuşsun bence geç ben olsam araba alırdım vs dedi.
Çevremde kız kısmı ev mi alır nasıl olsa evlenecek birgün ayrı eve mi çıkacak dedi boş boş konuştular Annem Babam dışında kimse hayırlı olsun demedi
Yengem ilk başta evi beğenmedi sonra o kadar okumuşsun bence geç ben olsam araba alırdım vs dedi.
Çevremde kız kısmı ev mi alır nasıl olsa evlenecek birgün ayrı eve mi çıkacak dedi boş boş konuştular Annem Babam dışında kimse hayırlı olsun demedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer