29 yaşında ev sahibi oldum. Kimse sevinmedi aksine yengem geç oldu dedi. Haklı mı?

Okulu biraz geç kazandım. 27 yaşında bitirdim ve 2 ay sonra atamam yapıldı. 2 yıl boyunca ailemin yanında yaşıyarak biriktirdim paramı. Gidip ev aldım bu ay çok şükür.
Yengem ilk başta evi beğenmedi sonra o kadar okumuşsun bence geç ben olsam araba alırdım vs dedi.
Çevremde kız kısmı ev mi alır nasıl olsa evlenecek birgün ayrı eve mi çıkacak dedi boş boş konuştular Annem Babam dışında kimse hayırlı olsun demedi
29 yaşında ev sahibi oldum. Kimse sevinmedi aksine yengem geç oldu dedi. Haklı mı?
Cevapla