Bosandim 3 yil oldu hala bir duzen kuramadım? Bir yuva kurmakti istegim?

Bosandim çocuğum yok işim var arabam var. Kilomda var :)) Ben sizce neden tekrar hır yuva kuramadım.3 yıl oldu saçmalayan insanlar karışma çıktı hata larim da oldu. Arrik bir yuvam olsun istiyorum zormu?

36 yaşındayım. Cok istiyorum çocuğum yuvam olsun mutlu olayım mumkunmu?

Güncellemeler
+1 yıl
Eşik kumar oynadi aldatti. Sikintili biriydi.
Bosandim 3 yil oldu hala bir duzen kuramadım? Bir yuva kurmakti istegim?
Cevapla