Kendisinede soyledim sinir oluyorum boyle oldugun icin dedim. Yoksul bir hayat istemiyoru
Ben islerini hallet artik sabrim kalmadi dedim. 2 isin olacak 1 tane yetmiyor evlendikten sonrada gidio 2 iste calisacaksin dedim. Ben demedikce birsey olmuyor BIKTIMMMM. Ne yapmam lazim?
Ben islerini hallet artik sabrim kalmadi dedim. 2 isin olacak 1 tane yetmiyor evlendikten sonrada gidio 2 iste calisacaksin dedim. Ben demedikce birsey olmuyor BIKTIMMMM. Ne yapmam lazim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Bundan 2 sene önce av araba almak kolaydı, bu saatten sonra çok zor, bu şartlara gögüs geçemeyeceksen hiç evlenme, kendini de üzme, çocuğuda uğraştırma kuzum, evlenmek zor evli kalmak çok daha zor, naçizane tavsiyem.
Sen ne işe yarıyorsun nişalısın diye sana bakmak zorunda mı ilişkiler ikili yaşanır bi taraf çalışsın bi taraf söylensin yok öyle DÜNYA
Ne bakmasi ya. Sen neyin kafasindasin. Duzenli Maas aliyorum ben. Iliski ikili yasanir dogru fakat ben calisan o bir halt edemeyen bir birey
Neyin kafası mı. d aynen bi halt edemeyen birisinin kim olduğu belli sen al o zaman evi sen kirala madem yuva kuracaksınız destek ol köstek olacaksan ayrıl zengin bul
Bi halta yaramayan sensin asıl sorumsuz seni bi kadın ev geçindirmek zorunda hiç değil
Sizde saygı baştan bitmiş boşuna uzatmayın ilişkiyi.
Bitirse zaten hic acimam tamam derim
Yani iş neysede kiralık ev bulamamak ne herkes bulur ama senin gözün aşırı yükseklerde ise o adam ne yapsa boş
Büyük ihtimal paragözlüğün yüzünden ilişkiniz bitecek
Biterse bitsin ya onun gibi parasiz pulsuz bir adamla olmaktansa ayrilmayi yeglerim.
Tabi daha sonra paragöz olduğun elaleme yayılır , hem paragöz hemde milletin eskisi olan bi kadını kimse istemez. Selam bile vermezler.
Kardeş sen bence cüzdan bul onla evlen 😃
Ama dikkat et cüzdanı kabarık olan adam 1 taneyle yetinmez.
Bu alışverişte pazarlık gücü yüksek olan kazanır.
böyle bir adam ne evi geçindirir neden sekste seni tatmin edebilir yol yakın iken ayrıl
2 sene çökmüş aranızdaki çoğu şeyi tüketir bu zaman
Iste DIYORUMM ama anlamiyor anliyor ama parasi yokkkkk paran yoksa niye evlenmeye kalkiyorsun ya ? Ben seni cekmek zorunda degilim hele ki rahat hayatima alismisken? Soyledim zaten ben yoksul bir hayat istemiyorum diye gerisini o dusunsun ezik
Bunca lafından sonra Sen onu sevdiğine emin misin
Evet seviyorum tabiki ama benim gibi tuttugun koparan biri olsun istiyorum. Cok pasif. Ayrica dul kadinlarla birlikte oldugunu duyduktan sonra iyice uzaklastim. Birtanesiyle konusuyormus hatta. Nisani atmak istedim kabul etmedi. Yani dolayisiyla fazla gelmeye basladi bana hersey artik...
Çok kafanda kurup kendini doldurma benden sana tavsiye
Ya kiralik ev bile ayarlayamiyor? Bu adamdan sana ne hayir gelir ya? Gozumde becereksiz biri oldu bu nekadar dogru siz dusunun. Sayesinde boyle bakar oldum ona cunki bir halt beceremiyor
Haklısın bu kadarı da fazlaymış erkek dediğin azimli olur çabalar senin nişanlında iş yok belli
Kural basit evi arabası olanla evleneceksin yoksa sen ne iş yarıyorsun derler kendi fakirliğinin ve güvensizliğinin faturasını sana yıkmaya çalışırlar.
Allah adamcağızın yardımcısı olsun inşallah ayrılırsınız toksik ilişki
Neden adamcagiz oluyor? Haksizmiyim ben? Sen olsan ne yapardin nisanlin 1 sene devletten destek aldi calismadi simdi gitti eski isyerinde davaci oldu. Ev yok bir halt yokkkkk sen olsan ne yapardin? Şu an calisiyor ama duzenli Maas yok
Öyle biriyle nişanlanmazdım
Boyle degildi nisanlandiktan sonra boyle olmaya basladi bende biktim. Agzimdan gelen herseyi soyluyorum artik bitti sabrim
O zaman yol yakınken vazgeç
gel cakayim parayi bul miq boyle kasarlara sovunce yorumumuz kalkiyor
Sizden olmaz zaten bırakın o işi 2 iş nedir ya
Evet cunki 1 yildir calisiyor ne kadar biriktirdin diye sordugumda birsey yok biriktiremedim diyorrrrrr
Bu devirde çalışma ile para mı biriktirikir karnını doyurduğuna şükretsin
Sen napıyorsun bu sırada peki? İşin gücün yok mu?
Tabiki var ben hazirim evlenmeye. Herseyim hazir. Ama karsimda beceriksiz bir adam var
Niye beceriksiz? Eve giren para ortak olacak? Maaşlı bir işi yok mu? Düzenli bir kazancı yani?
Yokkkkkk yokkkk... Benimki düzenli onunkisi degil. Bildigin zürt! Biktim ya biktim. Bir adam daire alacak kadar güclü olamaz mi ya? Hangi devirdesin sen aklini calistir ya, evlenmicek olsam BEN giderim daire ALIRIM. Iste bunu bildigim icin onun boyle pasif olusu BENI DELI EDIYOR
Çıldırmışsın, ne diyim. Şu devirde memur karı koca daire alamıyor peşinat olmadan. :D
Vuuuuuu ne kadınlar var yaaa... Allah'ıma şükür...
Ayrıl mk adam kurtulsun.
İnşallah çocuk senden bir an önce kurtulur.
tecrübelerime dayanarak sölüyüm ayrılmalısın
Neden? Onuda söyle bari
çünkü yapı olarak soorumsuz biri ilerde evliliktete aynı problemleri yasıcaksın
Sen yol yakınken bırak önüne bak
Neden oyle dediniz? Aciklama yapin
hiçbir şey yapamıyor dedin ve 2 senedir bu adamla yuva kurulmaz evlilik büyük sorumluluk ister aşk meşk geride kalıyor biraz çünkü Evi geçindirecek ailesine bakacak koruyup kollayacak senin dediğin kişide hiçbiri yok sen bunca zaman boşa harcamışsın zamanını
Sende çalışş
Duzenli maas aliyorum ben ya. Bir erkegin eline bakmam ben.
Yardım et sevdiceğinee
Şu an yardim edebilecegim birsey yok. 1 yil destek aldi devletten hadi daire ev bakalim dedim oda bekle yavas yavas dedi. Tamam dedim. Simdi dava konusu var gitti eski is yerinden davaci oldu. Onu bekliyoruz. Soyle ya ben napim boyle bir erkegi
Yani sen son raddesine gelmişsin zaten sağlık bir ilişki olacağını düşünmüyorum.
Seni terk etsin. sen ona layık değilsin.
Aslinda oda bana layik degil cok pasif
fikirleriniz de uyuşmuyor.
aranızda ya kınlaşma oldu mu
trollemeye gelmiş 😅 ağam bizle eğleniy
ayrıl sen ondan
ayrıl mesela
Olmuyorsa zorlama.