2 senedir nisanliyim. Nisanlim ne ev alabiliyor ne daire ne de kiralik ev bulbiliyor. Biktim becereksiz bir adamla birlikteyim?

Kendisinede soyledim sinir oluyorum boyle oldugun icin dedim. Yoksul bir hayat istemiyoru
Ben islerini hallet artik sabrim kalmadi dedim. 2 isin olacak 1 tane yetmiyor evlendikten sonrada gidio 2 iste calisacaksin dedim. Ben demedikce birsey olmuyor BIKTIMMMM. Ne yapmam lazim?
2 senedir nisanliyim. Nisanlim ne ev alabiliyor ne daire ne de kiralik ev bulbiliyor. Biktim becereksiz bir adamla birlikteyim?
Cevapla