AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
119Cevap
bence kadınların görgüssüzlüğü senin bakış açın ne oluyor yani bir defa olsa ne olmasa ne millete şov yapacaksın diye 5 sene borç ödemek mantıklı mı ya da parayı çarçur mu yapmalı
Düğün için birikim yapıyorum, yapmasam borç batağından kurtulamam. Evimi ta 8 sene önce aldım, borçları bitmedi. Mecburen birikim şart. Arabamın değeri düğün masrafının yarısından bile az.
1 milyon tl paran var mı
Asgari ücretle ya da
Memur maaşı
ya da esnaf nasıl ödeyecek borcu
Empati yapın
Erkekler haklı bence bu konuda bir salona 150 bin TL vermek saçma geliyor bana sorna borç ödemek kim ister ki
Niye akrabalarim halay çeksin diye milyon lira harcayayim ki karımla ev alırım araba alırım tatile giderim kenarda paramız olur enayimiyiz biz
Bir kere yapılacak düğün için, bir kere giyilecek gelinlik için bu ne israf diye düşündüğün gün akıllı bir kız olacaksın
Pardon da niye her şey bizim üstümüze yıkılıyor? Harcama yapmak erkeğin göreviymiş gibi üstümüze yıkamazsınız. Kabul etmeyince mobbing yapamazsınız. Çok istiyorsanız düğünün parasının çoğunluğunu karşılayın ve istediğiniz gibi yapın
düğün gibi gereksiz bir şeyi ne diye bu kadar önemsiyorsunuz ki :) bomboş bir şey milleti eğlenmdirmekten başka bir şey değil
Ekonomi kötü. Oradan buradan para alıp borca girersen sırf bir düğün için, evlilik boyunca o borçla uğraşırsın, bütün aşk hayatını etkiler.
Bir kere evleniyoruz diye kızların şımarıklığı. Çoğu 1 kere evleniyor ama 10 kere veriyor. Dur sen 1 kere
Aynen knk çok görüyoruz Allah askına varosluk sadece
Hayatta bir kere evleniyorsun diye bir sey yok ölüm mü bu bir kere olsun. Adamlara da yazık valla bir seye güç yetmiyor olabildiğine idare edilmeli yoksa koca zor bulursunuz
Sizn gibi kadınlara değmez vurup geçmek daha iyi
Evlendikleri kişinin daha önce 50 tane kocası olmuş sence bu masrafa değer mi bence değmez 🤷🏾♂️
Kadınlar geçmişte ki ilişkilerden de böyle beklentileri giriyorlar mı? Evlilik saçmalıktır zaten sevgili olmak daha mantıklı evlenip o kadar para harcamaya gerek yok sevgili olmak daha az masraflı
bu masrafı sadece erkeğe yüklemek ve üzerine laf söylemek gayet rahat değil mi
Bu devirde bu pahalilikta evlenmem bile kaldı ki masrafı düşüneyim
Neden sadece erkekler dusunuyor bir aile kurucaz birlikte ustunden gelmeliyiz
Ortalığı kizistirma. Bence ortalama bir hesap masraf çıkarıp iki tarafa eşit paylastirilmali
Evet hepsi değil belli ama masrafı yapacaksam o kişi özel kişi olmalı ilkim olursa anca öyle yaparım başımın tacı olur yani.. masraf değil.. herşeyi ayağına sererim..
Düğünde yapılan lüzumsuz masraflar ömür boyu ayağınıza pranga olacaktır.
Hayır yanlış kişiler ve çevren var sadece
#Hükümdar
O kadar fazla masraf olursa tabi cimri oluruz kusura bakmayın
Çok masraf yapan kadından hayır gelmez, erkeği sürekli zarara uğratır, parası olmasa da hep en pahalı şeyleri isteyip almasa kıyameti koparır. Yıllarca borç ödemenin anlamı yok durum yoksa. Zenginse en iyisi olmalı tabi
Ekonomik gücü olup sana direniyorsa sıkıntı var. Herkes aynı karaktere sahip değil.
Gereksiz şeylere evet. Buna cimrilik denmez.
Sizin gereksiz masraflarını çekmek zorunda değiliz.
Erkeklerin cimriliği değil onların aklına giren kaynana cimriliği
Madem erkekler cimri o zaman düğün masrafının yüzde 80ini kadınlar karşılasin
Balayına hayvan gibi para harcarım koymaz ama düğün de kime neye show yapıyoruz abi
Aynen butun erkekler oyle sonra onun odemesi erkegi gerdigi icin
yavrucum bu devirde kolay mı öyle şeyler millete göstereceğine otur kendin ye iç gez
haklı bir cimriliktir. kadınların düğün savurganlığının sorgulanması gerekir.
Gereksiz bir masraf o parayla iyi bir tatil yapın daha çok eğlenirsin
Kadınlar aşırılık hastalığına tutulduğu için gözleri parayı görmüyor yalnız maalesef yine o para sizi idare edecek har vurup harman savurursan ararsın
ya ne bir kere evlenmesi bir kere evlenen mi kaldı şimdi Allah aşkına varsa da bir elin parmaklarını geçmez devir ekonomi devri
Senden önce evlenen arkadaşlarınla s.. dik yarıştıracan diye yıllarca borç mu ödeyelim.
Onlar her şeyde cimridir.
Kesinlikle
Hayır, bütün erkekler böyle değil.
Umarız
Bütün düğün masraflarını erkeğe yık. Milyon borca girelim. Bunun karşılığında ne vercen kocana? İnsana sorarlar seninki altın mı diye?
Gelenekci yasayan bir kiz icin bobregimi satarim. Fakat herkesle yiyismis daldan dala ziplayan bi kadin o beyaz saf gelinligi giydiginde midem bulanir. Erkek icinde gecerlidir.
Düğüne para vermek saçmalık
Peki sen kuru kuru evlen hiç gelinlik giyme hayatında
Gelinlik giyer sade bir şey yapar
Giyince ne oluyor onu yani sana ne katıyor
Bir ton oraya para dikmek yerine o para ile başka şey yap dünyada bir çok ülke gez gör yatırım yap
Allahım ne kadar çok mantıklı bir düşünce, tebrik ederim @Sedaaydner gerçekten farklı düşünen insanların olması mutluluk verici
Parası olmayan insanlar da var benim arkadaşım kredi çekti gene yetmedi heryerden borç aldı yani okadarda zorlanmaması gerekiyor anlayış gösterip biraz daha sade olabilir her şey
Şu ekonomide kim nasıl evlenebiliyor aklım almıyor masraflar 1 milyon tlyi geçiyor diyorlar evlenen çok var ama ya millet zengin ya da kimse düğün mü yapmıyor anlamıyorum
Cimrilik değil bu. ileride borç ödemektense evini döşeyip mutlu bir hayat yaşamak istiyoruz sadece. Borç ister istemez ev içinde huzursuzluklara yol açıyor hele ki bu devirde.
Bence cirilik ile alakası yok tamamıyla maddıyatla ılgılıdır varda yapmoyorsa evet hem cimrilik hem yavaaklıktır
Cimrilik değil bence lüzumsuz oldu için. Bence harcamalarin 80% Fuzuli şeyler israf ve israf oldu için Haramdir...
Erkekler cimri de kadınlar neden başkasının parasını harcamakta bu kadar cömert onu da sormak lazım?
Cimrilik yapmadığıma o kadar pişmanım ki ne kadar gereksiz bir harcama
Ne demek “kendini o masrafa çok mu görüyor?” Sen kendine bir fiyat mı biçiyorsun?
Ekonomi berbat hayat pahalı napsin adamlar..
Abartıya kaçmadan ayarında olmalı.
Hayatımda bir defa olacak diye 1 gecelik satafata 5 sene sokarsaniz bence cimrilik denemez 🤣
Evet kesinlikle gerçek bunun aksini kimse idda edemez
bazı erkekler ve ne gibi erkekler hiç öyle düşünmez Ve hayat arkadaşı ayarlar Ama öyle şey düşünmez
Erkekler cimri ise kadınlar karşılasın bakalım kadının mentali nerelere gidiyor😀
Türk erkeklerine göre gereksz masraftr ama hepside söylene söylene yaparlar 😄
Cimrilik değil. Haklılar. İyi geceler.
Düğün bana saçma geliyor
Bir kere evleniyorsan masrafı sen öde.
Yoo o ödeyecek erkekse erkekliğini bilsin.
Gösteriş için saçılan paradan başka bir şey değil
Cimrilik diyoruz biz ona
Cimrilik değil israf diyoruz millet kıçını sallasn yesin içsin eğlensin diye bir düğün salonuna o kadar para bayılmak bu devirde aptallık
Cimri dediğin kıçı kırık düğün 1milyon
Hallolur. 👍
Her insan bir değildir bence
kazanmadigin para hakkinda yorum yapma.
Eyvallah @Sakaryalim
🫡🫡