Biliyorsunuz ki geleneksel anlamda ülkemizde tüm düğün ve ev masrafları çeyiz hariç erkeğe ait deniliyor. Hatta bazı yörelerde, özellikle doğu bölgelerinde onu bile damat ödüyor, gelin ve ailesi 1 tl masraf etmiyorlar. Başlık parası da cabası.. Sizce bu erkekler için enayilik midir? Bir kadını nikahına geçirebilmek için tek taraflı büyük masrafa girmek, yıllarca ödeyeceğin borçlara mahkum kalmak aptallık değil midir? Evli kalıp kalmayacağın da malum, boşanırsan süresiz nafaka kitleme ihtimali de var üstelik... Erkekler bu sorum size, evliliğe dair tüm masrafları erkeğin karşılaması, büyük bir aptallık ve enayilik midir sizce? Fikrinizi merak ettim..
Evet, aptallık ve kerizliktir. Sadece a*m düşkünleri böyle bir şey yapar😃
Hayır tabikide değildir, yeter ki bir kadınla evlenebileyim her şeye razı gelirim..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer