Evlenirken tüm düğün masraflarını erkeklerin ödemesi enayilik midir sizce?

Biliyorsunuz ki geleneksel anlamda ülkemizde tüm düğün ve ev masrafları çeyiz hariç erkeğe ait deniliyor. Hatta bazı yörelerde, özellikle doğu bölgelerinde onu bile damat ödüyor, gelin ve ailesi 1 tl masraf etmiyorlar. Başlık parası da cabası.. Sizce bu erkekler için enayilik midir? Bir kadını nikahına geçirebilmek için tek taraflı büyük masrafa girmek, yıllarca ödeyeceğin borçlara mahkum kalmak aptallık değil midir? Evli kalıp kalmayacağın da malum, boşanırsan süresiz nafaka kitleme ihtimali de var üstelik... Erkekler bu sorum size, evliliğe dair tüm masrafları erkeğin karşılaması, büyük bir aptallık ve enayilik midir sizce? Fikrinizi merak ettim..

Evet, aptallık ve kerizliktir. Sadece a*m düşkünleri böyle bir şey yapar😃
Hayır tabikide değildir, yeter ki bir kadınla evlenebileyim her şeye razı gelirim..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Evlenirken tüm düğün masraflarını erkeklerin ödemesi enayilik midir sizce?
Cevapla