Eşim ev masraflarının yarısını karşılayınca ben karı parası mı yemiş oluyorum?

Bu evde sonuçta o da yaşıyor, çocuğu da beraber yaptığımıza göre tüm masraflar ikiye bölünmeli.

Kimse kimsenin hizmetçisi olmadığına göre de herkes kendi ev işini yapmalı.

Masrafların yarısını o karşılayınca karı parası mı yemiş oluyorum?

Eşim ev masraflarının yarısını karşılayınca ben karı parası mı yemiş oluyorum?
Cevapla