Eşimin verdiği harçlığı eve harcamalı mıyım?

Yedi yıldır kaynanamla kayinpederimle aynı evde yaşıyoruz. Görümcem diyor kızım niye eve harciyosn kendine harca biriktir zaten eve yemek ekmek alıyorlar diyo. Ben dayanamıyorum yinede harcıyorum kaynanam bana 100tl veriyor alışveriş parası yetmiyor kendimden harcıyorum. Eşim bugün 100tl verdi kaynanamda 100tl verdi alışveriş için. Eşimin verdigiyle gittim kuaföre kaşimi aldirttim. Gorumcemede hediye aldım doğum günüymüş bugün diye. Baklava yapicam ona göre malzeme aldım akşam yemeklik aldım İçecek almaya para yetmedi. Eve gelince kaynanam dışarı çıkıyordu dedim hazır çıkmışken içecek alırmısın. kaynanam diyor 200tlyi naptın nasıl yetmedi bende çok sinir oldum ona kendimize harcayamicakmiyiz hiç Allah'ım ya bende saflık işte
Eşimin verdiği harçlığı eve harcamalı mıyım?
Cevapla