Evin giderleri, faturaları mutfak masrafları vs artık ikiye bölelim dedi. Böyle saçmalık olur mu? Üstüne birde kendi ihtiyaçlarını kendin karşıla dedi. Zaten kendim karşılıyorum ihtiyaclarimi ama dun param yetmedigi icin biraz esimden istedim ne alacaksan kendi paranla alsana dedi bende daha bisey demedim. Ayrica ben hiç harcama yapmayayim demiyorum ama böyle demesi, sanki karısı değilde ev arkadasiyim gibi davranması saçma değil mi? Ben mi yanlış düşünüyorum anlamıyorum ki? Siz olsaniz eşinize böyle söyler misiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)7 aySenin mantığa göre, çalışayım ama param bana kalsın. Erkek eve bakmak zorunda. Bu mantık özünde yatıyor ama bu yanlış. Her şeyi ortak yaşadığınız gibi her şeyde de ortak harcama yapılmalı. Örneğin kişisel lüks harcamayı bi taraf ortak karşılamak zorunda değil. Mesela sen kendine saat ya da telefon aldığında, ortak olmayacak. Ya da o aldığında ortak alınmaz. Ama mutfak ve evde kullanılan eşyalar için ortak alım mecburidir. Bu olmazsa bi tarafın sırtına binip karşındakini kullanmak olur. Kimse kimsenin yediğini içtiğini sırf karısı kocası diye bir ömür karşılamak zorunda değil. Bu düşünceme uymayıp çemkirenler ise, harcamalarını başkasının üstüne yığmalarını engellediğim için çemkiriyorlar
19 Yorumla
Cevap sahibi7 ay+ yemek yapmak temizlik yapmayı nimet olarak sunup üste çıkmaya çalışan kadınlar var. Bana göre yemek ve temizlik de ortak yapılmalı. Kadınlar yemek temizlik yapıyor saçını süpürge ediyor diye dramatize edip manipülasyon yapmasın kimse bana yemem. Benim düşüncem belli.
- 7 ay
Agzina sağlık
Cevap sahibi7 ayBeni destekleyen kadın görünce ve gerçekten çıkarları için kocasına ailesine bile kurnazca manipüleci yaklaşmayan kadın görünce başıma tac yapıp gezdiresim geliyor @aysegokdelen
- 7 ay
Abartma sende
Cevap sahibi7 ayKimlere ne rezillere denk geldim bi bilsen. O yüzden değerli olanı bulunca elmas tac yapıp takasım geliyor
- 7 ay
Neye denk geldin
Cevap sahibi7 ayKitapevi baskı matbaa ayarla anlatayım kitap olur
Soran7 ayBen çalışayım param bana kalsın demiyorum ki. Soru da böyle birsey mi söyledim ben?
Kendi ihtiyaclarimi zaten kendim karşılıyorum. Eşimden şu zamana kadar hiç para bile istemedim. Sadece 2 gün önce istedim o da vermedi zaten. Her neyse..
Ev içinde zaten destek oluyorum. Mutfak alışverişini genelde ben yaparım mesela ve ona rağmen esim faturaları vs de ikiye bölelim diyor. Benim zaten aldığım asgari ücret hangi birine yetireyim?
Temizlik konusuna gelince. Ben eşime onun yaptığı gibi hiç demedim kendi ütünü kendin yap, çamaşırını bulaşigini kendin yıka, yemeğini kendin yap vs gibi şeyler demedim. Bana göre saygısızlık bu. Evin işlerini birlikte yaparız elbette bunu derim ama yemeğini vs kendin yap herkes kendi utusunu yemeğini yapsın vs demem Bana göre saygısızlık bu ama demek ki esim böyle istiyor. Bana bu şekilde davrandığına göre..
Bende bundan sonra böyle söylerim ne diyim
Cevap sahibi7 aySoran kişiye bu yazacaklarım: sen yiyecekleri alıyorsan faturaları karşılığında ödemek zorunda. Erkek de harcamaları kadına yıkarsa karşı çıkarım. Ortak tüm giderlerde bölüşülmeli, keyfi harcamalarda bölüşme olmasın ve ev işleri de ortak olmak zorunda düşüncesindeyim. Niyetim amacım tartışmak değil 🙂
En İyi Cevaplar
Kaç yıllık evlisiniz?
Bugüne kadar hiç para vermedin mi?
Durduk yerde böyle söylemesi saçma yani bişeye sinirlenmiş, bıkmış gibi duruyor
Yani evli olsam eşimde çalışıyo olsa ikimizin maaşı tek yerde birleşsin ihtiyacımız kadar kullanalım isterim.
Evin masraflarınıda ben karşılarım. Eve bakmak benim görevim sonuçta. Eşim çalışmıyorsa hiç sorun değil. Benim param ikimizin parası istediği gibi harcayabilir. Boşa israf etmedikten sonra.
Ama çalışıyorsa para lazım olduğunda kendi maaşına benim param bu vermem diyen, para ayıran kadında cöptür yani. Onunla evli olmaya bile değmez.20 Yorumla
Yarı yarıya bölmek bana çok mantıksız geliyor. Eşim de ben de çalışıyoruz ama maaş yattığında tüm faturaları ben ödüyorum, hatta tüm işleri ben hallediyorum. Kalan parayı da altın alarak bir kenara koyuyoruz. Eşim bir şeye ihtiyaç duyduğunda benim kartımdan harcama yapıyor, ben de hiçbir zaman “alma” demiyorum. Zaten her şeyimiz ortak, sadece o kartı genelde ben kullanıyorum. Maaş yattığında eşim parasını tamamen bana gönderiyor, ben de ortak hesabımıza — adeta bir banka sandığı gibi — koyuyorum. Sizin bu durum gerçekten sinir bozucu. Sizde böyle yapın bence
Ben kendi isteğimle çalışıyorum, ama eşim “çalışınca sana kıyamıyorum” diyerek evde otur diyor mesela. Senin eşinde bi tuhaf
31 Yorumla
yorumlar kapitalizme ayak uyduramayan fanusta yaşayan kadınlarla dolu sizi çok üzerler kadın çalışır mıymış demiş eşin ortadan kaybolunca mal gibi kalmaya tamamsın yani. bu insanların cehaleti yorucu ya bir de fikir belirtiyorlar. ev yaşantınızı bilmiyoruz oranları kendinize göre ayarlayın bizi ilgilendirmez
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle düşüncelerini paylaşmakla iyi etmişsin! Bu durum aslında birçok çiftin zaman zaman yaşadığı bir anlaşmazlık. Eşlik, ortaklık ve takım çalışmasıdır. Gelirlerinizi ve giderlerinizi paylaşmak, evlilikte genelde "biz" anlayışıyla yürütülür diye düşünülür. Giderleri tamamen yarıya bölmek bazı çiftler için pratik olsa da herkes için uygun olmayabilir.
Eşinle oturup, bu konuyu detaylıca konuşarak çözmen çok önemli. Sen kendini nasıl hissettiğini ona açıkça anlat, bu tür konuşmalar çoğu zaman ortamı yumuşatır. Belki farklı bir gelir düzeyi ya da harcama alışkanlığı sebebiyle eşin bu yöntemi seçmiş olabilir. Ama sevgiyi ve eşitliği sarsacak bir durumun yaratılmaması lazım. Evlilik bir ortaklık sonuçta, hep beraber dengeyi bulmanız gerekiyor. 👫❤️
Unutma, empati ve iletişim her şeyin anahtarı. Hakettiğin sevgi ve desteği gördüğünden emin ol, bütçenin dengesini birlikte kurabilmeniz dileğiyle! 🌟00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
56
Cevap
88Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u 7 aysaçma evet
10 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 1,9b cevap paylaştı.
7 ayBuradan şu anlaşılıyor ki hep paranı kendin kullanıp kendine harcama yaparken birde istemişsin eşin durumu beğenmeyip yarı yarıya demiş haklı tabi kendisi bunu dile getirirken. Her iki taraf çalışıyorsa evi işlerine bile hemcinsimin katkısı olacak. Gerkeirse yemek bile yapacak yeri gelince. Siz de ekonomik katkı sağlayacaksınız.
01 Yorumla
Soran7 ayHep paramı kendime kullanmıyorum. Evin mutfak alışverişini ben yapıyorum. Ya da eve bisey lazım olsun ben alıyorum. Aldığım zaten bir asgari ücret. Normalde eşimden hiç para istemem zaten. Sadece geçen gün istedim iste o da vermedi zaten.
Gerçekten yorumlarda ki cogu erkeklere bakıyorum da Allah hiç bir kadını bir erkeğe muhtaç ettirmesin. Allahtan calisiyorum..
7 aymasrafları ikiye bölelim dedi!! yani bölünmedi ve sen paran bitince ondan istiyorsun demek ki hem ev ekonomisine katkı sağlamayıp hem bölelim dediğinde sızlanıyorsun bence sen paranı har vurup harman savuruyorsun. birlikte yaşadığınız hayatı birlikte yürütmek adına bunu bölüşmelisiniz bence kusura bakmayın ama eşiniz haklı
10 YorumlaKocan çok haklı sen sustukça böyle devam edecek
Madem öyle diyeceksin
1 gün yemeği sen yaptın diğer gün o yapacak
Bulaşık birgün sen diğer gün o
Çamaşır aynı
Ütü aynı ortalık ev işi aynı
Hatta BK çıkart ilişkide sen hep üstte olmuycaksin de
Yani kusura bakma kardeşim artık bu evlilik zor ilerler veya kocan seni bezdirmeye ugrasiyor
Gibi geldi bana00 Yorumla
7 ayÖyle bir şey yok evin ihtiyacını erkek karşılar sen istersen eğer sen de alabilirsin tabii senin ihtiyacını da o karşılamalı (tabi lüks şeyler ve eğlence için olan ve pahalı istekler dışında bence) istersen sen de karşılayabilirsin ama senin parana dokunamaz kadının parasına dokunulamaz, evi erkek geçindirmeli aksini iddia eden kendisini erkek sanıyordur
01 Yorumla- 7 ay
Ya cidden böyle olacaksa evlenmek istemiyorum ya kadın halinle çalışıyorsun zaten bir de Parana mı göz dikiyormuş adam değil bunlar
7 ayŞayet sen de çalışıp para kazanıyorsan bence gayet mantıklı bir şey söylemiş. Siz de işinize geldiği yerde " Hayat müşterektir " diyorsunuz, işinize gelmediği yerde de sızlanıp duruyorsunuz. Her ne kadar son yıllarda ülkemizde bu durum farklı işlese de adalet sadece siz kızlar için geçerli bir şey değil, bunu kafanıza sokun...
00 Yorumla
7 ayYani adamı bıktırdıinmı adam birazda kendine para harcamak istiyor olabilir, ama evet yani sonuçta siz oda arkadaşı değil bir çiftsiniz iki tarafta parayı ortak bir cüzdanda birleştirip giderler ve ihtiyaçları düştükten sonra bir birinize belli bir miktarı pay etmelisiniz bence
03 Yorumla- 7 ay
Eğer çok para harcayan biri değilsen ve bu adamın dangalaklığıdır ve böype adamları nereden buluyorsunuz anlamıyorum
- 7 ay
Hımm ozaman haklısın klimayı tv yi kapatan adamdan hayır gelmez ne için para kazanıyoruz san ki daha iyi bir günlük hayat için temel ihtuyaçlardan para esirgenmez klimada dahil buna ısınma ya da soğutma temel ihtiyaçtır ben dahaçok makyaj malzemesi ve giyime gereğinden fazla para harcamaya karşıyım o açıdan düşünmüştüm.
Gizli Üye(45 üstü)7 ayOlayin ic yuzunu bilemeyiz belki sen basta isine gelen yerde ona kocan gibi davranmamissan o da bugun karisi gibi davranmiyor olabilir. Ama belki de sen gayet normalsindir boyle tipler var cunku. Eger oyle biriyse Kusura bakma ama oylelerine adam gozuyle bakmiyorum ben.
06 Yorumla
Soran7 ayBen her zaman kocam gibi davrandım. Bir kadın olarakta sorumluluklarimi bilen biriyim
Esim, parasını harcayacam diye korkuyor resmen. Allahtan calisiyorum perişan olurdum valla
Cevap sahibi7 ayAllah kolaylik versin. Cekilir dert degil soylim. Bir erkek karisina bir gram faydali olunca mutluluktan uçar. Karim benden nadiren bisey istesin diye gun sayarim. Ona faydam olunca kendimi iyi hissederim.
Soran7 ayYani gerçekten bi değişik. Zaten su zamana kadar hiç onun parasıyla kendime bisey almadım. Hep kendim aldım. Yani maddi olarak ona yük değilim. Bunun üstüne bir de evin giderlerini de bölelim dedi. Zaten aldığım asgari ücret. Doğru düzgünce param kalmadı. Dün bi ondan istedim de, Kendi paran yok mu demeye başladı. Bende daha istemedim zaten
Cevap sahibi7 ayAmin. cok daha iyi dusunceli olanlara denk gelirsiniz insallah. Cumlem biraz karisik eksik olmus. Kusura bakmayin. ama anlamissiniz sonucta 😊
Eşin sana bakmakla mükellef kusura bakmasın da sen onun naöusu eşisin normalde kadınkn parasına dokunulmaz dinimizde bile öyle ama eşker çalışır kazançlarının ortak ev ihtiyaçlarına harcar ki biz de böyle ben eşime vermem maaşı ama herşeye de el atarm o da aynı şekilde senin paran benim param olmaz amaç eve destekse böyle olmalı benim fikrim
50 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayAynı durumu bende yaşıyorum para yetmezse vermiyor mutfak market yarı yarıya olsa keşke hepsi bana yüklü tek faturaları o veriyor market kasap pazar hepsi benden para yetmiyor abur cubur çok yiyor kendisi sürekli markette götürüyor ben veriyorum parayı düzelmez benimki düzelmiyor
01 Yorumla
Cevap sahibi7 ayNeler neler dedim hiç fatda etmiyor artık derisi kalinlasmis üste çıkıyor
7 ayErkek değildir o boşan ondan ben olsam boşanırıı. Büyük konuşmayyaım ama ben erkeklikten nasibini almamış hiçbir erkekle date e bile çıkmam
40 YorumlaDoğru olanı yapıyor, yarın boşandınız ne olacak? Giderlerin hiçbiri mahkemede bölüşülmez. Kendin çalışıp kendin kazanacaksınız. Evlenmeden önce her şeyin planı yapılır, çocuk sayısı bile belirlenir.
04 Yorumla- 7 ay
O zaman kadından yemek temizlik tarzı şeyler beklemeyeceksin madem her şey bölünüyor o işler de bölünecek
- 7 ay
@Lunaisteua size katılıyorum, kimseye zorla bir şey yaptıramazsınız ama anlaşabilirsiniz.
- 7 ay
Yanii evet bence ikisini ayırmak en mantıklısı, maddi işe erkek maneviyata da kadın yüklenmeli, herkes üstüne düşeni isteyerek ve gayretle yaparsa zaten iki taraf da mutlu olur
- 7 ay
Begenmiyorsan yapma bakalim o evliligin yltasi olacak mi ki sen mi yapiyordun
Seni çalıştırması bile lavukluk ev işlerini yapıyorsan kalan zamanlarda dinleneceksin o da eşşek gibi sana para getirecek olması gereken bu
12 Yorumla
Soran7 ayEv işlerine vakit bile kalmıyor ki 12,13 saat çalışıyorum. Düzenli bir isim yok maalesef
7 aysonuna kadar haklısın evin geçimi erkeğin sorumluluğunda maaşını eve vermek zorunda değilsin beğenmiyorsa boşansın hatta sen boşan böyle olmaz çekmek zorunda değilsin boşan da görsün dünya kaç bucakmış kendine başka ev arkadaşı arasın bulsun. boyun eğmek zorunda değilsin rahatsızsan -ki olman çok doğal- olay bu. hem kendi maaşımı hem seninkini yiyeceğim de yoksa boşa ben öyle yapardım.
10 Yorumla
7 ayÖğrenci evi mi burası deseydin. Ben kremlerimi karşılaycak kadar kazanıyorum kalan tüm masraflar sende de 😂
20 Yorumla
7 aySen de kendi donunu kendin yıka de sen de madem ikinizin parası değil herkesin kendi parası hakkaten böyle söyle 😂😂 Alt tarafı paran yetmemiş biraz istemişsin o ne biçim herif öyle be
00 Yorumla
7 ayEvlilikte hesap kitap yapılmaz ya 2 tarafta çalışıyorsa, o an kimde para varsa o öder.
Ne kadar saçma. Öğrenci misiniz siz ev arkadaşınla herşeyi yarıdan bölüşeceksiniz 😂😂 komik.00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 395 cevap paylaştı. Sen de şey yap. Yatıp kalkarken para iste. Tövbe estağfurullah yhaa. Cimridir bu kesin bir de
30 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı.
7 ay24 yıllık evliyim Benim param eşimin parası eşimin parası onun parası😄
20 Yorumla Bence yanlış bir dil kullanmış evliysen onun parası senin paran diye bir şey yoktur o eve gelen bütün para sizindir
10 Yorumla
7 ayBizim dinimizde kadın evin sultanıdır kadının görevi çocuklarla ilgilenmek ev temizliği vs erkek karısına da çocuklarına da bakmakla mükelleftir.
10 Yorumla
7 ayEvlilik öncesi böyle bir şey konuşulmadıysa yaptığı yanlış ve bunu senden istememeli ama bahsi geçtiyse elinden gelen yardımı yapmalısın.
10 YorumlaAllah eşinde hayırlısını versin dedikleri bu olsa gerek
20 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 330 cevap paylaştı. Hayat müşterek anladığım kadarıyla çalışan birisiniz ortak bir kasaniz olsa birikim için eşinin yaptığını hiç tasvip etmiyorum
00 YorumlaEv arkadası gibi olmus çğrenci evi misali🤣🤣 ne diyim hakkınızda hayırlısı umarım musmutlu günler sizinle olur hoşçakalın 🌺🤗
00 Yorumla
7 ayKocan da tam prensesmiş abla be. Sen de ona de ki ev işlerini yap çocuğu da bir yolunu bul doğur. Sonuçta çocuk tek benim değil de.
00 Yorumla
7 ayyav evlendikten sonra senin paran benim param ne demek ya çocukmusunuz siz birbirinizin herşeyine ortaksınız hayatı ortak yaşıyorsunuz
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayKocan en başda haklı çünkü ikinizde çalışıyorsanız giderlerinizi ortak yapabilirsiniz. Ama kocanın Bu kadar pinti olmasına gerek yok. Sana bir eş olarak destek verip yardım etmeli maddi ve manevi
10 Yorumla
7 ayEv işlerini de bölüşelim de sende, madem masraflar bölünüyor işler de bölünecek
10 Yorumla
7 ayKendi ihtiyaçlarına paran yetmeyp böyle diosa elini etegni çek evin masraflarndan
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 732 cevap paylaştı.
s 7 ayEvet kulağa saçma geliyor ama ekonomik durumlar da ortada bilmiyorum
12 Yorumla- 7 ay
Dini her anlamda yaşıyorsanız elbette böyle bir beklentiniz olabilir.
Çocuğunuz var mı?
Eğer varsa eşin ikinize de bakmak zorunda ikinizin de geliri aynı yerde olmalı.
Eğer çocuk yoksa kullanıyor olabilir ayrılmanı tavsiye ederim.00 Yorumla
3 ayAdam haklı ama şu açıdan yanlış dinen hatalı.
00 Yorumlaİkiye bölmek kabul edilemez, tüm masrafları senin karşılaman gerekirdi
00 Yorumla
7 ayEvlilikte devreye para mevzusu girmemeli bence, her şey ortak karşılanabilinir
00 YorumlaHepsini siz karşılayın. Kafanızdaki saçmalıklar ortadan kalkmış olacaktır.
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 369 cevap paylaştı.
7 ayo saçmalamış biraz huysuz bi anına denk getirmiş olabilirsin.
00 Yorumla O nasıl eş ya bu tür adamlara kocam mı var diyorsunuz.
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 375 cevap paylaştı.
7 ayevin giderlerini karşılamak kadının değil erkeğin görevi
00 Yorumla Hesabını kitabını bilen bir kadınsan eğer böyle söylemesi saçmalık ötesi
00 Yorumla
7 ayKalıbını bileyim adam gibi birini bualamrinmi bir etekli bulmussun
00 YorumlaSanırım kocan seni oda arkadaşı olarak görüyor.
00 Yorumla😂😂😂😂😂 yemin ederim komedi bu dangalak adamlar ya
00 Yorumla
7 ayOzaman boşanın gitsin evli kalmaya gerek yok herkes kendi masraflarını ödeyecekse
00 YorumlaOlması gereken, siz yemek yapmıyorum deyince nasıl oluyor 😆
00 YorumlaÇok mu harcama yapıyorsun belki de o yüzden tek bir amaçla getirmiştir bu kurali
00 YorumlaMüslüman ise bu adamdan hiçbir bok olmaz. Müslüman adam karısına bakmak zorundadır. Ki Müslüman olmayanlar bile bakıyor. Hatta bunu geç bir erkekle date’e çıkıyorum, benim yemeğimi kahvemi ödemek istiyorlar.
12 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayO deyyustan hayır gelmez. Varsayalım sen çalışmıyor olsan ne olacaktı? Git nerden bulursan bul mu diyecekti? Belkide derdi bunu...
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)7 ayÇocuğun yoksa Boşaan bence 😂 çalışma ise gitme benimde kardeşler çalışmıyor, sinir oluyorum hayat onlara güzel ekmek elden su gölden yaşıyorlar 😂
10 YorumlaBöyle diyemez onun sana bakması lazım boyle olunca ne anladım ben? Senin kazandığın olmasa o zaman ne yapacaktı? Ev geçindirmek erkeğin görevi evi toparlamak kadinın
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayEş fegil sıra arkadaşı sanki boşamak şart öyle herifi
20 YorumlaSacmalık cidden. Evin masraflarını o karsılamalı. Sen zaten yardımcı oluyormuşsın daha ne istiyor. Karısısın paran kalmayınca tabiki onsan isticeksin. Soylediği cok ama cok ayıp. Hiç sevmem bu tarz insanları
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)7 ayO zaman sende cinsel ilişkide yarı yarıya kabul et fazlasına ücret talep et. Her şey ortak sa.
04 Yorumla- 7 ay
O nasıl bir yöntem? hayat kadını mi o? Karısı.! Kocası haksız. Kim ne kazanıyorsa ortak harcanır.. senin, benim param mı denir? Avrupalılar gibi..
Cevap sahibi7 ay@BeyazPapatya001 Zaten evin masaflarını herşeyi bölüyor, giderleri paylaşıyor, bende alternatif gibi söyledim.
Tabiki öyle olmaz ama onun yaptığı da hiç olmaz.
Evde de şirket mi bunlar giderleri paylaşacak, bir aile. Yani ironi işte :-)- 7 ay
tamam, ironi ise, sorun yok.. 😏
Cevap sahibi7 ay@BeyazPapatya001 Evet aklıma o ana öyle bişey geldi, çok ters bişey geldi bana da.
Kesinlikle etik dışı, eşin elbette ihtiyaçların ilgilenmeli, kadınına güvenli liman olmalı vede erkek maddi manevi çok güçlü olmalı sonuna kadar, kadını bu gücü hissetmeli.
02 Yorumla
Soran7 ayBen hiç hissetmiyorum açıkçası. Yani arkamda esim var. Sırtım yere gelmez diyebileceğim bir esim yok maalesef
7 ayErkek eş evini geçindirmek zorunda karısına çocuklarına bakmak zorunda sebepsiz yere öyle bir şey yapıyorsa çok büyük yanlış ama sen de kalkıp kendim kazancını stoklayıp eşine yardımcı olmuyorsan orada adam haklı
00 YorumlaO zaman sende yemeğini kendin yap dersin bütün herseyi paylaşalım akşam olunca da özledim dimi
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 aySaçmalık evet benim eşim tek başına evi gecindiriyor gayette mutluyuz
00 Yorumla
7 ayHarika, super.
Turkiye de evliligi" erkegin kadina bakmasi fikrinden kopmasi lazim. Evlilik sadece anlasabilen, konusabilen insanlarin bulustugu menfaatsiz bir payda olmsi lazim.00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayEşimin çalışmasını istemem ama o isterse çalışmak masraflar eşit olur
00 YorumlaBir erkek ne olursa olsun kadının ihtiyaçlarını karşılamak zorunda , kadın ona bakmak zorunda bile değildir kadının kazancı kadinindir , kadın eşe Allah'ın emanetidir
00 Yorumla- Devamını Gör (84)
Devamını Gör(129)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Eşim evin masraflarını, giderlerini yarı yarıya bölüyor. Saçmalık değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer