Eşim evin masraflarını, giderlerini yarı yarıya bölüyor. Saçmalık değil mi?

Evin giderleri, faturaları mutfak masrafları vs artık ikiye bölelim dedi. Böyle saçmalık olur mu? Üstüne birde kendi ihtiyaçlarını kendin karşıla dedi. Zaten kendim karşılıyorum ihtiyaclarimi ama dun param yetmedigi icin biraz esimden istedim ne alacaksan kendi paranla alsana dedi bende daha bisey demedim. Ayrica ben hiç harcama yapmayayim demiyorum ama böyle demesi, sanki karısı değilde ev arkadasiyim gibi davranması saçma değil mi? Ben mi yanlış düşünüyorum anlamıyorum ki? Siz olsaniz eşinize böyle söyler misiniz?

Eşim evin masraflarını, giderlerini yarı yarıya bölüyor. Saçmalık değil mi?
Cevapla