Gizli Üye(25-29)1 yılParama göz dikiyorsa ev işlerini de yapacak, yok öyle hem elime iki maaş geçsin hem evimi çekip çeviren olsun önüme yemek konsun.. uzar gider bu liste, her şey ortak olacaksa bir gün yemeği ev işlerini ben yapıyosam diğer gün o yapacak, maalesef senin dediğin gibi var böyle enayi kadınlar, maaş kartı kocasında duruyor, kendi parasından harçlık alır gibi kocasından alıyor hem de kocası yan gelip yatıyor bi şeye elini sürmüyor.. Erkekler kendine hem ek gelir hem hizmetçi arıyor, para ortaksa her iş ortak bitti, ev işlerini kadına yıkıp yan gelip yatmak yok.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılBence ortak bir bütçe yapılır.
Kira fatura yiyecek giyecek gibi şeyler.
Ama burada erkegin payı fazla olmalıdır.
İnsan eşinin maaşına tabiki göz dikmez.
Eşide eşinden para saklamaz.
Lakin eger tek bir tarafada bütün yük yüklenirse bunuda kimse kabul etmez.
Şimdi ben herseyi kazanıp ortaya koyacagım eşim çalışacak ama hiç bişeye karışmayacaksa bende o kadınla evli olmak istemem.
Birlikte yatırım yapılacak o kadar çok şey var ki.
Ben paranın ya da maddesel bir şeyin tek bir tarafta toplanmasınada karşıyım.
Evlenmeden önceki mallar hariç tabiki.
Şimdi evim arabam varsa ya da evi arabası varsa bunada göz dikmek ayrı bi şerefszliktir
Evlilik sonrası edinilen her şey ortak olmalı.
Mantık ve akıl birleşiminde toplanmalı.110 Yorumla
Soran1 yılEv işleri ne olacak?
- 1 yıl
Ev işi sevmiyorsanız evlenmeyin Yardımcıda tutulabilir yardımda edilir Şimdi sen temizlik yapamam diyosan hiç evlenme derim
Soran1 yılKadin hem çalışacak hem ev işi yapacak. Ne güzel dünya.
- 1 yıl
Kocana etek giydir Temizlikte yapsın iştede tarlada da çalışsın Akşamda mutfakta yemek yapar yatakdada pıttığına hizmet verir 🤣🤣🤣
Soran1 yılEv işleri ve yemek yapmak kadın işi mi? Herkesin bilmesi gereken şeyler. Kadını köle gibi gördüğün belli.
- 1 yıl
Şurda anlaşamıyoruz
Sen erkekten ev temizliği ve
yemek bekliyorsun Bunları yapsa neden evlensin?
Sadece birlikte olmak için evlenmeye gerek yok ki
Kadını köle gibi görmedim
Sen erkekten çok şey bekliyorsun
Bence birinden bişey beklerken önce kendin ne kadarını biliyorsun önce ona bakmalısın
Soran1 yılBunları yapan biri neden evlenmesin? Kendine baktırmak için mi evleniyor?
- 1 yıl
Ben yapıyorum Ve
Evlenmek istemiyorum 😂
Bak bi erkek ev işi bilir yemek
yaparsa kolay kolay evlenmez
Belli bi yaştan sonra evlenir
Onda ya çocuk sebeptir ya da yalnız kalma korkusu anlıyormusun?
Soran1 yılKadin niye evlensin? Çekemem kimseyi.
- 1 yıl
Ee niye o zaman soru soruyosun😂
Amacın ne? Sekxs işçisi mi köle mi arıyosun 🤣🤣
Böyle birisi koca olamaz. Gelir gider ortaktır, hesabı bir kişi yapar, ödemeleri de. Kalan parada evin masrafı ve kişilerin özel ihtiyaçlarına gider. Karısının parası kocasının parası diye bir saçmalık üzerine evlilik kurulmaz. Nokta !
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılOlmaz tabikide. Babam evin tüm ihtiyaçlarını karşılardı asla bizi aç açıkta koymadı. Anneme hiçbir şey almazdı ama annemde kendisi çalışırdı kendi ihtiyaçlarını kendisi alırdı çünkü ikiside çok güçlüydü ve ikiside birbirinden bir beklentisi yoktu. burada çocuklar ve aile önemli zbabalar çocuklarını her daim düşünmek zorunda. Yani çocuklar herşeyden önemli çocuk bakacak sorumluluğu görmeyenler mümkünse evlenmesin.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u 1 yılolmaz tabi ki de
00 Yorumla
1 yıl10 senelik evliyim ve daha öncesinde 15 sene bir fiil bir firmada yönetici olarak çalıştım, eşim eli bol evine düşkün esirgemeyen bir eştir bende öyleyim varken üst standartlarda yaşarken sen ne zorluklarda ne stresle çalışıyorsun diye sormuyorum eşime ihtiyacı olduğunda da ne isterse bozalabilir verebilirim eşim aramızda sen ben olmaz kendi maaşım var karışmaz sormaz ne yaptın paranı diye ama bende bilmem 10 senedir eşimin maaşı nedir yani bilmiyorum bence günümüzdeki evliliklerin bu kadar basit bitmesinin sorunu tamamen maddiyet odaklı yürümesi eşim arabasını takas verdi yazlık için arsa aldı şirket ona araç kiraladı bana en son arabayı aldı aybı şeyi bende ona yaparım evlilik tam olarak böyle bir şey bence karşılıklı fedakarlık
53 Yorumla- 1 yıl
Burası türk dil kurumunun imla mevzuatlarına göre yazma yeri ise herkes sınıfta kaldı demektir size bir şeyi ispatlamak zorunda değilim sanırım diye düşünüyorum evet ama amcamın da firması ve oteli var alanya mukarnas iş lazım ise yardımcı oluruz kolay gelsin. Esenlikler..
- 1 yıl
Hayır konu sizin maddiyatla ilgili sorununuzun olmaması. Emin ol 2-3 kuruşun lafını yapan bir sürü insan var. Bu sebeple de maaşın ne oldu vs diye sorup sorun yaratabiliyorlar.
1 yılkarısının maaşına goz diken erkekten olmaz oncelikle bunu netlestirelim.
ama benim param istediğimi yaparım vay sana vermem vay harcarım falan fistan diyen kadındanda olmaz
bence karı koca calısıyorsa ortak bir hesapları olur tüm para orada olur ve kime ne lazımsa yapar harcamasını en mantıklısı bu aksi takdirde senin paran benim param olacaksa o evlilij olmaz
ve sunuda eklemekiyim erkek piskolojisini anlamanız lazım karsındaki bşr erkek ve illaki kendini guclu hisettmek ister krsı cıkarsan ya kölenin eşi olursun ya da kendine yedirmez dayak yer duk kalırsın11 YorumlaKadının maaşı, erkeğin maaşı diye ayrım olacaksa ortada biz yoktur, sevgi de şüphelidir.
Göz dikmek de olmamış, erkek kadının maaşı için mi evleniyor (?)
Evlilik sağlam temeller üzerine oturtulmalı.
Biz anlayışı olmayan insanlar mutlu değil çevremde öyle çok mutsuz evliler var.10 Yorumla
1 yılÖyle olmaz mesela ben evlilikte para yönetimini eşime teslim etmek isterim çünkü kadına un versen ekmek olur ilgi versen mutluluk olur sperm versen çocuk olur kısacası her konuda kadına güvenmek lazım ayrıca ilişkide önemli bir husus olarakta her iki eş çalışıyorsa evdeki işler ortak olmalıdır iş paylaşımı olmalı ben açıkçası evlilikte eşitlikten ve demokrasiden yanayım.
10 Yorumla
1 yılVallahi bir şey söyleyeyim mi Sen köle falan değilsin ama yani senin gibi bir karım olsun var ya tek cümle günlük iki posta atarım ya adam karı bulmuş a* bulmuş daha ne istiyor sıcacık ama var gir gir çık yani demek istediğim şey zaten sen ona en kıymetlisin o şeye veriyorsun sıcacık bir dilini veriyorsun Daha ne istiyorum
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 499 cevap paylaştı. Çalışan kadın maaşını kocasına vermek zorunda
Çalışan kadın işten geldiğinde yemek yapmak zorunda
Çalışan kadın temizlik yapmak zorunda
Çalışan kadın kocası istediği zaman cinsellik yaşamak zorunda
Çalışan kadın erkeğin ailesine hizmet etmek zorunda
Çalışan kadın gülmez konuşmaz
Bunun aksini iddia eden bizden değildir demiş peygamber efendimiz hz ibrahim117 Yorumla
Soran1 yılYok artık
- 1 yıl
Gerizeklımısın sen dinsiz imansız
Soran1 yılBoşanma davası açılır. Kadın köle değil.
- 1 yıl
Hem kadın çalışcak hem ev işlerini yapacak hem çocuk bakacak erkek napcak yok öyle dünya erkeğin parasını yiceksin bu erkekler herşeyi hakediyor
- 1 yıl
Söylediklerinle ilgili ayet verirmisin kuranda nerde geçiyor peygamberi karıştırıyorsun
- 1 yıl
Bu adamın zihninde problem var kafasına göre dalga geçmeye çalışıyor ciddiye alınmayacak ucubenin teki buna yorum yapmaya değmez
- 1 yıl
@böyleolmasıgerekiyor haklısın
- 1 yıl
Sen dinden çıktın boşuna Allah'ın adını alıpta kendini müslümandan sayma müslüman bir insan böyle şirk koşacak yalan yanlış şeyler demez
- 1 yıl
@böyleolmasıgerekiyor allah inancım yok
- 1 yıl
İnancın yoksa dine saygın olsun yazık gerçekten
- 1 yıl
@böyleolmasıgerekiyor benimle tanışmak mı istiyorsun ilgini mi çektim
- 1 yıl
Kardeşim dünya da tanışacağım son insan dahi değilsin boş yapma yürü git bb
- 1 yıl
@böyleolmasıgerekiyor nereye gideyim ❤😔
1 yılEvlilik stratejik bir ortaklıktir, bunun ne demek olduğunu bilmeyen anlamayan da ömrünün sonuna kadar sumuklerini çekmeye mahkumdur, o tipleri boş ver , doğru düzgün bir insan ya peşinden gelir ( eğitim kariyer ücret vs vs vs ) ya da önünde gider , hayatı beraber yaşarsınız 👍
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEvlilikte hayat müşterektir
Siz kendinize keriz ariyorsunuz?
Varsa o kadar zengini (kerizi yani) sizi bulur inşallah
Evlilikte kazanc ayrımı olmaz
Eger senin paran benim paran diyen bi eşiniz varsa hiç evlenmeyin daha iyi
Ha yuvaya erkek bakar diyenlerdenseniz yanlış kafadasiniz
05 Yorumla
Soran1 yılEv işleri ne olacak? Cocuk da dogurun o zaman. Akrabalarınızla da uğraştırmayın.
Cevap sahibi1 yılEvlilik size göre degil o zaman
Tek yaşayın
Cevap sahibi1 yılBen anladım siz yan gelip yan yatmaya alışkın birisiniz ya da bedensel engellisiniz
Her ağzınızı açtığınızda ev işleri nolucak?
Yoo çocuğu kim doğuracak?
Bunlarin cevabini bilipte sormaniz tuhaf
Soran1 yılKadınlar somuruluyor çünkü. Hem dışarıda hem evde çalışsın hem de gece kadınlık yapsın. Ee o kadının canı yok mu? Nasıl yetişecek her şeye?
Cevap sahibi1 yılTm iste erkekte fedakar olucak ev işlerin de yardımcı olucak çocuğa da bakacak
Ben kadin robot demiyorum ki?
Kadinda erkek gibi bi canli
Sizin aradığınız hem cok anlayışlı hemde paralı biri
Ve bence kadın çalışmamalı
Gizli Üye(25-29)1 yılİşte sıkıntı burada kadınlar çalışmayacak erkekler Çalışacak bu Erkeklerin işi He kadınlarda dinlemiyor çalışıyor O zaman o erkek Onun parasını alsın erkek çalışacak kadına maaşından verecek paşa paşa kadını asla ikinci plana atamaz kadını değersiz hissettiremez erkek çalışma hep kadını çalıştırıp Onun parasını da alırsa o erkekten bir Fuşki olmaz
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılSiz yapınca sorun olmuyor ama? Erkek çalışsın, erkek ev işi yapsın, erkek sürpriz yapsın, erkek özel günleri hatırlasın, erkek hediye alsın, düğünü erkek yapsın, evi erkek alsın, arabayı erkek alsın... Bunları isteyince herkes normal karşılıyor ama erkek bir şey isteyince bir araba laf atıyorsunuz!
Ne güzel İstanbul be!!!01 Yorumla- 1 yıl
O zmn o erkek de onu kabul etmesin. Tıpkı bu arkadaş gibi sorgulasın. O da erkeğin hatası.
1 yılEvin masraflarının tamamının hesaplanıp ay sonunda ikiye bölünmesi ve her iki tarafın da eşit ödemesi nasıl fikir? Kişisel harcamalar kişinin kendisine ait. Sadece evin ortak ihtiyaçları hesaplanır 😃
12 Yorumla
Soran1 yılEv arkadaşı gibi
- 1 yıl
Nasıl olmasını bekliyorsun sen söyle o zaman
Aslında kul hakkına girmek kadın vicdanliysa eve , harcamalara destek olur ama tamamen alınmasını hoş bulmuyorum şahsen.. Sonra dönüp eşinden bir çorap, çamaşır almak için para mı isteyecek tekrar saçma..
00 Yorumla
1 yılevlilikte karı kocanın parayı ayırması da olmaz ki , hiç ekonomik özgürlüğü olmayan kadında erkeğin parasına göz dikiyor o zaman bu düşünceye göre
30 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılEğer parayı boş yere hsrcıyorsan, ihtiyacin olmadığı halde bir şeyler alıyorsan, 1 merkezde toplanması mantıklı.
Erkekte yardım edecek olmaz öyle.
10 Yorumla
1 yılOlmaz Tabiki.
Ancak şöyle olur beraber para biriktirirsin tatil için veya birisine yardımcı olmak için.
Onun haricinde adam dediğin karısının maaşına göz dikmez. Diken varsa adam değildir.10 Yorumla
1 yılerkeğin evini geçindirmesi gerekiyor dinde evlilik koca evini geçindirir kadında eğer helal durumlar gözetiminde kendi parasını kazanıp kendi ihtiyaçlarını görür be birikim yapar
10 Yorumlakadın erkek ikisi de çalışır ikisi de ev temizliği yapar evlilik ortaklıktır her şey ortak yapılır tıpkı çocuk gibi biri çalışır diğeri yatar olmaz
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 325 cevap paylaştı. yani duruma bakış açın cok garip geldi bana. kadın dünyasını anlama konusunda yeni bir veri girdi zihnime.
01 Yorumla
Soran1 yılNe gibi
Bu durum şöyle erkek çalışamayacak durumda olur eyvallah karısının parasını harcar ama eli ayağı tutuyorken de karısının parasını almak yakışmaz nerde bunun gururu.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYani bence o para benim senin diye tabir ediliyorsa zaten olmaz ortak olmak var benim param eşimin parası benim malım canım herseyim eşimin ama eşim derse bu para benim o zaman bende bu benim derim olmaz evli isen her şey ortak olmalı
02 Yorumla
Soran1 yılEv işleri?
Cevap sahibi1 yılEv işlerinde ortak olması lazım zaten adam eşini seviyorsa eşine yardım eder tabi gerekirse eşine bile ayakabisini giydirir yani evlilik erkek kadın yok bir olmak beraber olmak adam eşini düşünecek kadında eşini dusundumu cok güzel evlilik olur
1 yılBu kafayı anlamıyorum evlilik iki hayatın birleşmesi bir yaşaması değil mi? Güzel şeyler yaşamak varken böyle kesin yargılara gitmek nedir vallahi de billahi de anlamıyorum.
00 YorumlaErkek çalışmıyorsa ve maaşını bana vereceksin diyorsa burada sorun var demektir ikisi çalışıp ortak bir yerde birikim yapıyorsa buna kadında razı olmalı sonuçta evliler senin benim param diye ayrım yapılıyorsa o evlilik en başından beri çıkar üzerine kurulmuş demektir
00 Yorumlabenim için sorun olmaz fakat sende çalışmana rağmen yemeğimi yapıp evimi temizleyip çocuğuma bakacaksın sendende kadınlık bekleyeceğim o zaman anlaşırız
00 Yorumla
1 yılBen eşimin parasına dokunmam zaten evi ben gecindiririm ortak araba aliriz güzelce biner gezeriz miss😇
10 Yorumla
1 yılEşitiz eşit ne güçlü sü bütün giderlere ortak olacaksnz artık
110 Yorumla
Soran1 yılO zaman ev işleri de ortak. Ailesine hizmet yok. Akrabalarına selam yok.
Soran1 yılErkek kadından daha güçlü olmalı saygı görmek istiyorsa
- 1 yıl
Yoo biz güçlü değiliz
Eşitiz bireysiniz her daldasnz zorunda değilsiniz 😁😁😁
Bizde ZORUNDA değiliz
Soran1 yılÇocuğu da erkek doğursun o emzirsin.
- 1 yıl
Allah ın verdiği görevler harici eşitiz Tohum olmasa tarlanin bir önemi yok
Etrafına bir bak ev okul cami vs vs vs ne görüyorsan hepsi erkek eseri zaten sizden üstünüz yaptğnz bir çocuk doğurmak onunda tohumu bizde 😁😁😁😁
Soran1 yılO zaman evinize çocuğunuza bakmayi bilin
- 1 yıl
Yoo niye bakıyoruz
ZORUNDA MIYIZ
😁😁😁😁😁😁😁
Soran1 yılEvlenme o zaman
Soran1 yılBen de çocuk falan doğuramam evlenmiyorum.
- 1 yıl
Kadınların eşitiz bireyiz her daldayz zorunda değiliz safsatasına karşılık söylüyorum bunları
Ben eşitlik istemiyorum zaten olamayız da
Ama kadınlar işine gelince eşitiz bireyiz her daldayz zorunda değiliz diyor
Işine gelmeyince sen erkeksin diyorlar
Buda biz erkekleri karşılık vermeye itiyor
Olmaz derdim ama oluyor görüyorum. Karaktersizliğin en dibi bence.
04 Yorumla
Soran1 yılÇevrenizde mi?
Soran1 yılÇalışmayan adamı kadınlar boşuyor çekmiyor ki.
1 yılBöyle hesap kitap yapan o benim şu senin muhabbeti yapan kimseden olmaz. Erkek ya da kadın fark etmez
00 YorumlaOlmaz katkı başka köle gibi evdekini avuçtakimi vermek başka
Artı ev işlerine karışmayacaksan yükümü hafifletmeyeceksen neden varsın00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 437 cevap paylaştı. Öyle diyene güle güle derim ama bu kadar kibar olmaz tabiki..))
Kendisine başka bir koyun baksın güdecek..00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yıl22 yıllık evliyim eşim 15 yıl bankacılıl yaptı
Bir gün olsun onun parasında gözüm olmadı. Çok şükür birlikte herşeyi becerdik00 Yorumla
1 yılOlmaz tabi. Benim kız kankam var kendi ayaklarının üzerinde duruyor. Bu tarz erkekler ona baksın ibret alsın.
00 Yorumla
1 yılOlmaz ya hayat müşterek ama iki tarafada diğerinin maaşına parasına göz diklmemeli
10 YorumlaMantıklı olan detayda yazdığın zaten. Ömür boyu başka bir erkeğe hizmet etmek için evlenir mi insan?
10 Yorumla
1 yılAldığım gibi maaşı hatuna versem derdim tasam olmasa. Olur mu?
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 473 cevap paylaştı.
1 yılBu tipler evlenmiyor, kendilerine parasını ve bedenini kullanacakları bi köle arıyor.
00 Yorumla
1 yılHer çift evlenmeden önce ev ekonomisi dersi almalı.
00 Yorumla
1 yılkarısının maasına goz diken erkek eril güzel kardeşim erkektir o erkekten asla olmaz
00 Yorumla
1 yılÇok güzel olur. Herşeyi bölüşmeyeceksen evliliğin ne manası var ne gereği var
00 Yorumla
1 yılO zaman para sende kalsın ev işlerini ona devret 🤭🤣
00 YorumlaOrtak yaşam. Ama kendisi çalışmayıp eşinin maaşına çörekleniyorsa çok kötü
00 YorumlaBence her iki tarafta gücünü birleştirmeli, her iki tarafta çalışmalı ve ortaklaşmalı
10 Yorumla
1 yılOlmaz… ben şöyle düşünüyorum ev ekonomisi iki kişinin sorumlu olduğu bir şey bence her iki tarafta aldığı maaşa göre ortaya para katmalı. Havuzu oluşturduktan sonra kim ne isterse onun harcamalı ve bu sorun olmamalı.
00 YorumlaBelki de sana hiç denk gelmedi güçlü erkek. Senin tarif ettiğin erkekler çok kalmadı artık
00 Yorumla
1 yılBen Evlenirsem çalışmam bana bakacak ve bana Oyun Konsolu alacak + olarak Pizza alacak ben ev işlerine bakarım ama yemeğini kendisi yapacak evlenecek olan kadını hiç kıskanmam umrumda olmaz istediğini yapsın
02 Yorumla- 1 yıl
Hayır sadece Psikoloji ve Sosyoloji ilgi alanım bunlarla ilgilendikten sonra hayatım dönüm noktasına uğradı
Gizli Üye(36-45)1 yıl10 küsür yıldır evliyim eşim çalışmadı elimden geldiğince hiç bir şeye muhtaç etmedim tek sözü yeter şu an bir şeyi almak için.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBabam benim maaşıma gözüne dikip çok paramı yedi. Eşim böyle olsun adla istemiyorum.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılMaalesef ilişkilerde istismar son derece yaygın. Herkes kendisini istismardan korumalı.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılTamam para sende kalsın ev işlerine de ben bakarım , sen çalış sadece
00 Yorumla
1 yılneden olmazsın, bir ömür boyu onunla yaşamayı göze aldıysa bir ömür boyuda paylaşmayı göze almış demektir
00 Yorumla
1 yılBenim maaşıma göz diken erkeğe gece uykusunda bogardim herhalde çalışamayacak kadar üşengeç biriyle de sevgili olmam
00 Yorumla
1 yılOnun parası, senin paran ayrımı varsa bence hiç başlamayın
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKadın kendi ekonomik özgürlüğü için çalışmıyor mu zaten bencede olmaz kadının kazancının erkek de durması evin geliri gideri ortak olabilir tüm para erkeğin elinde olmaz
00 YorumlaKarısının parasının yiyen ben adamım diye dolaşmasın boşa dayı 😎
00 Yorumla
1 yılDışarda ki kadınlara göz dikmiyorsa maaşının bir kısmını paylaşabilirsin ne olacak ki?
00 YorumlaNe kadar da açık sözlüler nsnsj
01 Yorumla
Soran1 yılSorunca söylüyorlar
1 yılsaçma bence, karışamaz
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılErkeğin maaşını yıllarca yiyen kadından olmazsa bundan da olmaz.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEn iyisi zengin koca boşversene
18 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBence de olmaz dediğim gibi en iyisi zengin koca para da istemez çalışmanı da istemez
- 1 yıl
Zengin koca değil yürekli adam fedakar adam olması lazım
Cevap sahibi1 yılBu devirde öyle adam bulmak çok zorlaştı herkes rahat yaşayabildiği kadar yaşasın
- 1 yıl
Ama zengin diye anlayışsız kaba sabanin birine denk gelirsin kendini babanın evinde bulduğunda bakalım öyle konuşacak misin kardes
Cevap sahibi1 yılFakirde yok mu zannediyorsun bu kötü karakterler demek istediğim şu mangal yürekli insanları karakterli insanları bulmak artık çok zor devir değişti insanlar insanlıktan çıktı hiç olmazsa insanlar biraz rahat yaşasın
- 1 yıl
Ben demiyorum ki fakirler çok iyi ben diyorum ki zengin diye de biriyle evlenmez kardeş inşallah kaderin güzel olur nice kaba saba zengin adamlar var ah bi görsen
Cevap sahibi1 yılGüzel düşüncen için teşekkür ederim inşallah seninde kaderin güzel olur Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın
- 1 yıl
Allah razı olsun inşallah ama devir değiştiyse de yürekli mert adamlar hala varlar çok şükür bence rahat bir hayat diye bisey yok rahat bi hayat olmaz bu dünyada hayırlı bir hayat olur zengin diye biri ile evlenilmez
1 yılSence olur mu?
00 Yorumla- Devamını Gör (60)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer