Devlet vergiyi fazla aliyirp diye vergi odememek gunahmidir?

Dusunuyorum bunu yani misal su an turkiyedeyiz devlet asiri fazla aliyor cok fazla kazanmadiktab sobra yabi yillik 1 milyonu gecmeyecek sekilde kazandik diyelim misal gunah olur mu cok udsunuyorum stres oldum

Devlet vergiyi fazla aliyirp diye vergi odememek gunahmidir?
Cevapla